HUOMIO!
HUOMIO! TÄLLE FOORUMILLE EI OTETA ENÄÄN UUSIA KÄYTTÄJIÄ. FOORUMI SIIRTYY KAHDEN VIIKON SISÄLLÄ (1.10) OSOITTEESEEN HTTP://nuoretkuvaajat.foorumit.fi. KESKUSTELUALUEET LUKITAAN!Kirjaudu sisään
Haku
Viimeisimmät aiheet
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 2 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 2 Vierailijaa Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 64 käyttäjää, tämä oli Ti 19 Marras - 14:46
Yleinen pulina
+22
Afrodite
ecobox31
liisapp
heidd
Saana
HP
katimau
Ssatu
Cane
Satu
Nekkku
remi
EriCCa
Cabiza
Cendré
vaani
Ross
LLEO
sprowdy
Jehna
aiheeton
wooder
26 posters
Nuoret Kuvaajat :: Muut :: Hiekkalinna
Sivu 5 / 21
Sivu 5 / 21 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 21
Yleinen pulina
First topic message reminder :
Yleinen pulina kaikesta maan ja taivaan välillä.
Yleinen pulina kaikesta maan ja taivaan välillä.
Viimeinen muokkaaja, wooder pvm Ma 31 Toukokuu - 19:58, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : muokkasin vähän ekan viestin tekstiä...)
Vs: Yleinen pulina
Heips tännekin.
Kuunkuiskaajat.... ei, ei ja ei.
Kuunkuiskaajat.... ei, ei ja ei.
Cendré- Teräsnauha
- Viestien lukumäärä : 66
Suomi ei enää ikinä voi voittaa europliisuissa, jos tommosia sinne lähetetään! Varmaan hävitään taas...
Joo..Ross kirjoitti:Näkyyks muillakii tää fontti ihan jättimäisenä?
Cendré- Teräsnauha
Muuten tää ulkka olis ihan jees (parempi ainkin kun se entinen) kunhan fontit olisi sopivan kokoisia (:
Ps, 300.viesti!
Ps, 300.viesti!
Samaa mieltä, tää on ihan kiva.
Cendré- Teräsnauha
Hui perkele ku säikähdin fonttikokoa. :oooo Ei tuommoista kestä millään katsoa. Muuten kyl tosi kiva ulkoasu, jollei mukaan lasketa tota otsikkokuvan pikseliraiskausta.
Voiei apua alkaa lähestyä lukion pääsykokeet uhkaavasti!
Voiei apua alkaa lähestyä lukion pääsykokeet uhkaavasti!
Satu- Kuminauha
- Viestien lukumäärä : 100
Mitenkäs mä oon kirjotellut noin paljon enemmän viestejän kuin muut? Joko olen kauhea datis, tai sitten kaivataisiin aktiivisia kirjoittelijoita? (;
Näinpä. Mutta muuten juu kiva, vielä kun siinä on sama kamera kuin mulla! (Sony alpha)Satu kirjoitti: Muuten kyl tosi kiva ulkoasu, jollei mukaan lasketa tota otsikkokuvan pikseliraiskausta.
Mä en ole edes sataa viestiä kirjoitellut, tiedä sitten miksi.
Cendré- Teräsnauha
tää ulkoasu on aika järkyttävä :d fontti on liian iso, ja toi ylin iso kuva on hirmu huono laatune. jotku reunat tohon kuvaan vois olla jees, ei näyttäis noi karulta. tykkäsin siitä ekasta + tummasta ulkastaaaaaa
Mäkin tykkäsin eniten tuosta ensimmäisestä. Mutta on tää parempi kuin se aiempi versio.
Cendré- Teräsnauha
täällä sitä avaudutaa, voitte pistää tonne "Remontti" puolelle kommenttia Tosiaan, remonttia ollaan tekemässä ja ulkoasuja kokeillaan. Itse en ees huomannut tota fonttihommaa ennenkuin itse kirjottelin tänne Sain onneksi asian korjattua.
Ja yläkuva on mitä on, voitte tehdä omanlaisenne ja ehdotella mulle yksärillä. Mielelläni otan vastaan parempia variaatioita.
Ja yläkuva on mitä on, voitte tehdä omanlaisenne ja ehdotella mulle yksärillä. Mielelläni otan vastaan parempia variaatioita.
Mä ainakin tykkään tän uuden ulkoasun värimaailmasta. :---)
Äh, yritin harjotella tanssituntien koreografiaa, mutten saa vaan millään kiinni noista potkuista ja nopeista vaihdoista. Opeteltiin about kuus kasia, joten on siinä si kivaa muistelemista yhden tunnin jälkeen...
Äh, yritin harjotella tanssituntien koreografiaa, mutten saa vaan millään kiinni noista potkuista ja nopeista vaihdoista. Opeteltiin about kuus kasia, joten on siinä si kivaa muistelemista yhden tunnin jälkeen...
Saana- Ikä : 29
Viestien lukumäärä : 41
Tää ulkka on muuten ihan kiva, mut tuo kuva on tosiaan vähän pikselöitynyt. Mut on tää parempi kun se tumma.
Kuvaehdotuksia otan edelleen vastaan. :'D eipä oo mitää hyvää kuvanmuokkausohjelmaa >.<
Höö en voi mennä tänään liikkatunnille ku vatsa sekaisin, kiitos mutsille. Himodataan siis pari tuntia ja leikin nörttiä. uujeah.
Höö en voi mennä tänään liikkatunnille ku vatsa sekaisin, kiitos mutsille. Himodataan siis pari tuntia ja leikin nörttiä. uujeah.
Joo tää ulkka on nyt iha kiva, ku fonttiki on sopivan kokonen :3 Puhtaan ja siistin näköne! tosin toi yläkuva ei vielkäää oo kauhee hiano, mut mut.
oi jes enää tunti kouluu ja pääsee kotii. ei jaksa kouluu! bilsan koe oli tänää, ei menny kauhee hyvin vissii ehkä joku 7 tulee..
oi jes enää tunti kouluu ja pääsee kotii. ei jaksa kouluu! bilsan koe oli tänää, ei menny kauhee hyvin vissii ehkä joku 7 tulee..
Haluun jo kullan luokse ! Viikonloppu alko itsellä jo tänään, ja huomenna sitten lähtö. Olen jo pakannukkin, kerranki etuajas Ja yleensä matkakasseja on kolmekin kappaletta, nyt vain yksi !
Haha, meist tykättiin uimahallissa!
Meil oli liikkaa ja meit oli monta jotka oli just ollu kipeenä ja me vaan siellä säädetään. Ja se myyjä hermostu meihin ku ne yhet ei osannu pääättä
Meil oli liikkaa ja meit oli monta jotka oli just ollu kipeenä ja me vaan siellä säädetään. Ja se myyjä hermostu meihin ku ne yhet ei osannu pääättä
En jaksa kohta enää ees käyä tuolla tallilla. Tänäänkii menin kattoo kaverin tuntia, enkös joudu heti laittamaan kaikki hevoset valmiiks, eli jotai 4, ne pari kilttiä suostu pikkuset laittaa ite. Tosi ihana, kun ikinä en oo ratsastanu, enkä muutenkaa erityisen paljon hevosten kaa ollu, joka ikinen kerta harjata, putsata kaviot yms, laittaa varusteet ja muut melkei jokaselle hevoselle. Muut kattoo vaan vierestä. Ihan kiva tuolla on käyä ja pari pollee on tosi kivoja, tai kivempiä kun muut, mut joudun hoitaa ne aina ite, kun muut ei uskalla. Voi herran jestas oikeesti. Ja kun ei ees kiitosta voi sanoo, rasittavaa.
En tiiä saaks kukaan mitää selvää, mut ei se mtn =)). Kohta lenkille.
En tiiä saaks kukaan mitää selvää, mut ei se mtn =)). Kohta lenkille.
^^
Harmi, Ross, jos siellä tallilla missä käyt on tollasta : ( Meillä ei oo tollasta, siellä kaikki laittaa oman hevosensa kuntoon, tietysti apua saa jos tarvitsee. Luulis, että ne ratsastajat haluaa laittaa hevosensa kuntoon, tai olla ainakin mukana siinä.
Harmi, Ross, jos siellä tallilla missä käyt on tollasta : ( Meillä ei oo tollasta, siellä kaikki laittaa oman hevosensa kuntoon, tietysti apua saa jos tarvitsee. Luulis, että ne ratsastajat haluaa laittaa hevosensa kuntoon, tai olla ainakin mukana siinä.
Sivu 5 / 21 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 21
Nuoret Kuvaajat :: Muut :: Hiekkalinna
Sivu 5 / 21
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Su 25 Joulu - 14:23 kirjoittaja Meewi
» Moikka........
La 29 Loka - 20:13 kirjoittaja ratsastaja
» Copymerkit kuviin
La 29 Loka - 20:07 kirjoittaja ratsastaja
» Aktiivisuusleikki
Ma 27 Joulu - 14:18 kirjoittaja LLEO