HUOMIO!
HUOMIO! TÄLLE FOORUMILLE EI OTETA ENÄÄN UUSIA KÄYTTÄJIÄ. FOORUMI SIIRTYY KAHDEN VIIKON SISÄLLÄ (1.10) OSOITTEESEEN HTTP://nuoretkuvaajat.foorumit.fi. KESKUSTELUALUEET LUKITAAN!Kirjaudu sisään
Haku
Viimeisimmät aiheet
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 1 käyttäjä paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 1 Vierailija Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 64 käyttäjää, tämä oli Ti 19 Marras - 14:46
Yleinen pulina
+22
Afrodite
ecobox31
liisapp
heidd
Saana
HP
katimau
Ssatu
Cane
Satu
Nekkku
remi
EriCCa
Cabiza
Cendré
vaani
Ross
LLEO
sprowdy
Jehna
aiheeton
wooder
26 posters
Nuoret Kuvaajat :: Muut :: Hiekkalinna
Sivu 6 / 21
Sivu 6 / 21 • 1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 21
Yleinen pulina
First topic message reminder :
Yleinen pulina kaikesta maan ja taivaan välillä.
Yleinen pulina kaikesta maan ja taivaan välillä.
Viimeinen muokkaaja, wooder pvm Ma 31 Toukokuu - 19:58, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : muokkasin vähän ekan viestin tekstiä...)
Vs: Yleinen pulina
Just niinä päivinä, kun pääsen, on vaan jotain pikkusia ipanoita, suurin osa alle 10v niin ei ne oikeesti mitään osaa. Eikä ne tallin omistajatkaan pahemmin auta, tulee vaan tarkistaa pari minuuttii ennen tunnin alkuu et hevoset on valmiina. En tosiaankaan edes tiedä miksi sinne aina vaivaudun, ehkä ne on ne pari hevosta, joilla on jo paikka mun sydämmessä
Semmonen vaikutus niillä lempihevosilla aina vähän on Kyllä ne pikkulapsetkin osaa, jos niitä opettaa. Mäkin aloitin ratsastuksen joskus 7-vuotiaana ja osasin kyllä 10v. varmasti satuloida hevosen. Tietysti aina pyysin apua niiden "pelottavimpien" kanssa ja menin silloin vain poneilla, joten ei mitään isoja hevosia tarvinnut laittaa kuntoon, eihän siinä olis varmaan ylettänytkään Vaikeaahan se on opettaa, jos ne ei halua oppia. Meillä yleensä alkeiskurssilaiset on silti mukana, kun laitetaan hevosia valmiiks, koska voihan ne aina auttaa siinä edes jossakin.
Nii, mut tuollakii osa hevosista on aika arkoja, et niitten kaa saa olla tosi rauhallinen (toki muittenkin). Mut tuntuu, et ei ne pikkuset haluu ees oppia, alkaa piipittämään vaan et en haluu mennä tolla ja en varmasti hoida sitä, jos on vähänkin pelottavampi.
Hihii, ens viikolle eli talviloma viikolle sain puukattua 2 valokuvauskeikkaa menen maanantaina kuvaamaan Niinisalon Ratsastajien tallille kaverin vuokrahevosta + tallin hevosia ja sitten ensi viikon lauantaina kaverin äidin tallille, Sydney's OY, kuvaamaan hevosia
Loma alkaa olla kohta loppu, enkä päässyt kertaakaan ulos kuvaamaan kun täällä oli semmoiset lumipyryt. Nyt siellä on aivan kamalan näköistä kun lumi sulaa.
Cendré- Teräsnauha
- Viestien lukumäärä : 66
Hjee, huomenna kaverin heppaa kuvaamaan!
Mä niin toivon että pääsisin kesällä ainakin Meripäiville Ja Kuopio Rockiin kuvailemaan ja hengailemaan.
Mä niin toivon että pääsisin kesällä ainakin Meripäiville Ja Kuopio Rockiin kuvailemaan ja hengailemaan.
tää yleinen pulinä näyttää muuttuneen tämmöseks yleinen heppa pulina XD
mäkin meen varmaan keskiviikkona tai torstaina tallille vois ottaa kameran mukaan, jos sais hoitoponista kuvia
mäkin meen varmaan keskiviikkona tai torstaina tallille vois ottaa kameran mukaan, jos sais hoitoponista kuvia
aiheeton- Kuminauha
- Viestien lukumäärä : 105
^Jepsjeps
Oli kiva päivä tänään, sain muutaman uuden levyn ja vihdoin sen meikkivoiteen (:
Oli kiva päivä tänään, sain muutaman uuden levyn ja vihdoin sen meikkivoiteen (:
Haluuko joku auttaa, tarviin apua! Media-kuviksessa pitäis olla jo tehtynä päättötyö, vaan empä ole tehnyt.. Ei oo inspannu yhtään kuvata. Sellanen kuvasarja pitäis ottaa, mutta kun ei oo mitään aihetta! Yritin "Seitsemän kuolemansyntiä" mutta en osannu ottaa sellasia kuvia joten pitää alottaa alusta.. Help, ideoita?
HP/ eikö teille annettu mitään aihetta? Aika hankala varmaan oli.
Alotettaisko tän foorumin mainostaminen jotta saataisiin vähän eloa? Nyt kun on mukavan keväinen ja uusi hieno ulkoasu. (:
Alotettaisko tän foorumin mainostaminen jotta saataisiin vähän eloa? Nyt kun on mukavan keväinen ja uusi hieno ulkoasu. (:
Tykkään hirveesti tosta lokista tuola ylhäällä : D muutenkin uutena tulokkaana foorumi vaikuttaa heti ensvaikutelmaltaan tosi kivalta. Galleria-mainos sai heti mun huomion : D
heidd- Silkkinauha
- Viestien lukumäärä : 172
Mut tää tuntuu jotenkii tosi hitaalta, kun vertaa muihin foorumeihin. Riippuuko vaan palvelimesta vai? Vaikka ei tää nyt liian hidas oo.
Täällä ainaki toimii ihan norminopeudella.
heidd- Silkkinauha
Aijaa, sit on varmaan tässä koneessa vika. Kiva, kun nyt on täälläkii jo vähän aktiivisempaa Kiitos!
Hehe : D ärsyttävä että kaikki topicit mihin kommentoi niin menee automaattisesti seurantaan ja sitte koko aja tulee sähköpostia ja sitte niitä täytyy itte mennä naksuttelee pois... Jar! : D
heidd- Silkkinauha
Käyttäjätiedot -> Valinnat ja naksuttelet sieltä sitten pois päältä ne sähköposti-ilmoitukset
Ah kiitos Ross, enää ei tarvii tostakaa ärsyyntyä : D
heidd- Silkkinauha
Mä taistelin ton ongelman kanssa pitkään kun se lähetteli mulle sähköpostia vieläkin vaikka olin jo sen tuolta käyttäjätiedoista pois. Nyt ei oo enää vähään aikaa sähköpostia lähetelly.
mua ne sähköpostit ei haittaa, :--D Hyvä tietää ku joku on tääl paikal, tulee sposti ku joku vastaa ja sit ku odottaa johonki vastaust nii ei tarvii laittaa seurantaan :---D
Sekavaa juuuuu, mut mäki tykkään täst foorumist, jos nyt enemmän eloa sais.
Sekavaa juuuuu, mut mäki tykkään täst foorumist, jos nyt enemmän eloa sais.
liisapp- Pronssinauha
Viestien lukumäärä : 570
Mulle se tuotti järjetöntä ärsyyntymistä ku joka vaiheessa pukkas poistia -.- mut nyt sain onneks sen pois : D
heidd- Silkkinauha
Mua ei haittaa yhtäään : ) Oikeastaan se on aika kivaa : D
No juu huomaa että olen wierd
No juu huomaa että olen wierd
liisapp- Pronssinauha
hahahahaha : D olihan se kl mukava tietää et koska tuli vastaus johonki... mut sit niitä oli ärsyttävä poistella : D
heidd- Silkkinauha
mä aina ku se sivu tulee täyteen nii poistan ne kerralla : D
liisapp- Pronssinauha
Sivu 6 / 21 • 1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 21
Nuoret Kuvaajat :: Muut :: Hiekkalinna
Sivu 6 / 21
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Su 25 Joulu - 14:23 kirjoittaja Meewi