HUOMIO!
HUOMIO! TÄLLE FOORUMILLE EI OTETA ENÄÄN UUSIA KÄYTTÄJIÄ. FOORUMI SIIRTYY KAHDEN VIIKON SISÄLLÄ (1.10) OSOITTEESEEN HTTP://nuoretkuvaajat.foorumit.fi. KESKUSTELUALUEET LUKITAAN!Kirjaudu sisään
Haku
Viimeisimmät aiheet
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 1 käyttäjä paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 1 Vierailija Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 64 käyttäjää, tämä oli Ti 19 Marras - 14:46
Yleinen pulina
+22
Afrodite
ecobox31
liisapp
heidd
Saana
HP
katimau
Ssatu
Cane
Satu
Nekkku
remi
EriCCa
Cabiza
Cendré
vaani
Ross
LLEO
sprowdy
Jehna
aiheeton
wooder
26 posters
Nuoret Kuvaajat :: Muut :: Hiekkalinna
Sivu 13 / 21
Sivu 13 / 21 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 21
Yleinen pulina
First topic message reminder :
Yleinen pulina kaikesta maan ja taivaan välillä.
Yleinen pulina kaikesta maan ja taivaan välillä.
Viimeinen muokkaaja, wooder pvm Ma 31 Toukokuu - 19:58, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : muokkasin vähän ekan viestin tekstiä...)
Vs: Yleinen pulina
Ite uusimaalta uskoisin ainakin näin, en oo ihaan varma : D
liisapp- Pronssinauha
Viestien lukumäärä : 570
[You must be registered and logged in to see this link.] yritä kattoo vaikka tosta
Krhm, meitsin maantieto 6 : ) Äiti ainakin sanoo aina et oon Uusimaalta. No eii, kyl tää varmaan uusimaata on ku niiin lähel Helsinkia.
liisapp- Pronssinauha
Kuin myöswooder kirjoitti:Kymenlaaksosta meikäläinen : D
Mun kädet on ihan naarmuilla. Ajoin nurmikon ja oli paha virhe mennä ihan marjapensaiden vierestä (sellassia joissa on piikkejä). Naarmut lisättynä eilisen kuvausreissun itikanpuremiin (vaan 14, pelkästään kämmenselissä :D) mun kädet on loistavassa kunnossa. NOT.
ecobox31- Kuminauha
- Ikä : 31
Viestien lukumäärä : 142
Haha : D
"Pitäis varmaan käydä hakemassa terveyskeskuksesta lisäverta."
Mökillä on kanssa ihan saatanasti hyttysiä ja yks inis koko yön mun korvissa kunnes litistin sen tyynyy! Muahhahaa!
"Pitäis varmaan käydä hakemassa terveyskeskuksesta lisäverta."
Mökillä on kanssa ihan saatanasti hyttysiä ja yks inis koko yön mun korvissa kunnes litistin sen tyynyy! Muahhahaa!
Meilläkin on mökillä aika paljon tänä kesänä ollut hyttysiä, onneks ei pihassa oo päivällä niin paljoa, mutta entäs sitten metsässä... Ne oikein hyökkää porukalla kimppuun.
Ssatu kirjoitti:Meilläkin on mökillä aika paljon tänä kesänä ollut hyttysiä, onneks ei pihassa oo päivällä niin paljoa, mutta entäs sitten metsässä... Ne oikein hyökkää porukalla kimppuun.
Niimpä, ja se se vasta raivostuttavaa onkin. Mennään juhannuksena mökille ja voin vaan kuvitella kuinka paljon siellä on niitä itikoita. hmph....
ecobox31- Kuminauha
Niin hyökkää! Tälläkin hetkella tuoksun mukavasti hyttysmyrkylle ja -savulle. Toi haju ei lähde millään pois! : D
Paarmatkin on mukavampia kun hyttyset, kun niitä on yleensä vaan yks kiehnäämässä, mutta hyttysiä on joku sata!
katimau kirjoitti:Imisivät hyttyset mielummin läskiä kuin verta ;-D
AHHAHAH NIIMPÄ !
liisapp- Pronssinauha
No se kelpais mulle ainakin tosi hyvin
liisapp- Pronssinauha
Hmm, oon monta kertaa miettiny et ottasin semmosen savun pään päälle käryymään nii kestäskö hyttyset kaukana...
Hyttyset on inhottavia :< heti ku vaa astuu metsässä ovesta ulos kuuluu shrusvh ja niitä on kaikkialla.
Tänään ei ollu niin paljon hyttysiä kun toissapäivänä : ) Mutta kyllä niitä silti sen verran oli että ne puri mua : ( Tuolla on aika lämminkin tänään : ) Kone sanoo että 18 astetta, ja aurinkokin pilkottaa pilvien välistä!
ecobox31- Kuminauha
Tääl ei oo hyttysen hyttystä, muttaa varmasti tulee sit ku mennään tonne möksälle illaks .--.- !
liisapp- Pronssinauha
No niiiiiiin kai mut siiiss, mökkeily on kivaa mut ne itikatt ! Mökkeilen jos on sisävessa ja suihku
liisapp- Pronssinauha
Mä haluaisin muuttaa maalle :-P mut pakko asuu tääl kaupungis, et voi sit käydä noi koulut loppuu vähä helpommin jne. Maalla on vaan niin leppoisaa <3
Mä en kestäis varmaan maalla, vaikka joskus on kiva rentoutua landel : D Mut ok- ois kiva
liisapp- Pronssinauha
No senkin puolesta, et saa elukoita :-) meidänkin oli pakko luopua tosta kissasta (avassa) ku tulin allergiseks :-( tosin ei mul pelkästä ulkokissasta tuu mitää, mut sisäkissasta kylläki. No, Jokke viettää ny lepposta elämää mutsin tykönä maalla :-)
Mäki oon vaikka kuinka kauan halunnu muuttaa maalle, ku oon koko ikäni helsingin keskustassa asunu. No, me sitte ostettii ok talo vähä syrjempää helsingistä, ni ei tarve maalle oo enää mikää kauhee. Mut silti välil olis ihan kiva asuu jossai pohjanmaal sillee et ois oma talli pihal ja....
Heh :----D
Heh :----D
kala- Teräsnauha
- Ikä : 28
Viestien lukumäärä : 57
Sivu 13 / 21 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 21
Nuoret Kuvaajat :: Muut :: Hiekkalinna
Sivu 13 / 21
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Su 25 Joulu - 14:23 kirjoittaja Meewi
» Moikka........