HUOMIO!
HUOMIO! TÄLLE FOORUMILLE EI OTETA ENÄÄN UUSIA KÄYTTÄJIÄ. FOORUMI SIIRTYY KAHDEN VIIKON SISÄLLÄ (1.10) OSOITTEESEEN HTTP://nuoretkuvaajat.foorumit.fi. KESKUSTELUALUEET LUKITAAN!Kirjaudu sisään
Haku
Viimeisimmät aiheet
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 1 käyttäjä paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 1 Vierailija Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 64 käyttäjää, tämä oli Ti 19 Marras - 14:46
Yleinen pulina
+22
Afrodite
ecobox31
liisapp
heidd
Saana
HP
katimau
Ssatu
Cane
Satu
Nekkku
remi
EriCCa
Cabiza
Cendré
vaani
Ross
LLEO
sprowdy
Jehna
aiheeton
wooder
26 posters
Nuoret Kuvaajat :: Muut :: Hiekkalinna
Sivu 4 / 21
Sivu 4 / 21 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 21
Yleinen pulina
First topic message reminder :
Yleinen pulina kaikesta maan ja taivaan välillä.
Yleinen pulina kaikesta maan ja taivaan välillä.
Viimeinen muokkaaja, wooder pvm Ma 31 Toukokuu - 19:58, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : muokkasin vähän ekan viestin tekstiä...)
Vs: Yleinen pulina
Eikös tuolla alhaalla jossain vaiheessa lukenut, että olisi ilmoitettu, mut ei kyllä enää näy ''/
Mun pitäisi keksiä joku uusi aihe tuohon Kahden viikon -kisaan. Täällä ei vaan ole niin paljon porukkaa. Ja mitä on tapahtunut Huippukuvaaja haussa -kisan kanssa..
Cendré- Teräsnauha
- Viestien lukumäärä : 66
Se on nyt arvosteltu. Todella moni vaan jätti kuvan laittamatta ajallaan ::/Cendré kirjoitti:Mun pitäisi keksiä joku uusi aihe tuohon Kahden viikon -kisaan. Täällä ei vaan ole niin paljon porukkaa. Ja mitä on tapahtunut Huippukuvaaja haussa -kisan kanssa..
Nekkku- Paikkakunta : Hämeenlinna
Viestien lukumäärä : 22
Jeps, pitäsi tehdä sellainen sääntö, että nimeä ei saa laittaa listaan ellei ole varma että sen kuvan saa laitettua. Koska muuten niitä osallistujia odotellan.
Tai sitten vois olla et pitää laittaa samalla kuva kun ilmottautuu, niin ei tulis turhia ilmottautumisia. Tosin ite oon paraskii puhuja kun unohdin koko kisan viimeks täysin.
^ Sherlock, huomasin saman. Seurasin tätä palstaa jo aikaisemmin ja meininki oli huomattavasti aktiivisempaa.
Huahahahahaaa vihaan tällaista pakkasta. Koin tänään kyllä täydellisen syväjäädytyksen kävellessäni liikkatunnille ja takaisin 27 asteen pakkasessa ja myöhemmin treeneihin ja kotiin. Huulet vieläkin aivan siniset. :---D
Huahahahahaaa vihaan tällaista pakkasta. Koin tänään kyllä täydellisen syväjäädytyksen kävellessäni liikkatunnille ja takaisin 27 asteen pakkasessa ja myöhemmin treeneihin ja kotiin. Huulet vieläkin aivan siniset. :---D
Satu- Kuminauha
- Viestien lukumäärä : 100
Niinpä! Aina vaan väitetään et lauhtuu, mut kuitenkii tulee kahta kovemmat pakkaset : (
Mä jäädyin jo kotimatkalla koulusta. Ja mun koulumatkahan melkein se sata metriä. Että ei mitään puhetta lenkille lähtemisestä...
Tänään tuuli taas tuubista ja kaikki paljaat paikat oli jäässä kunnes pääsi bussiin. Mua ei tää 20 asteen pakkanen vaivaa mutta aika helposti nenu jäätyy jo tostakin.
Jehna- Silkkinauha
- Ikä : 29
Viestien lukumäärä : 192
Mä suoraansanoen rakastan pakkasta, ne -10 asteen kelit on ihan tylsiä. Kylmällä on ihana lähtee kunnon lenkille ja kotona sitten istua koko ilta viltin alla kaakaota juoden.
Cane- Viestien lukumäärä : 4
Sinänsä pakkanen on ihan kiva, tuntee olonsa nii raikkaaks ja reippaaks ymsyms kun on lenkillä ja tulee sieltä, mut miulla naama jäätyy pikavauhtia ja tulee tosi helposti niitä valkosia laikkuja (tiiän et oon viisas :--D) nii se vähän rasittaa..
kyllä mä vaan tuolla jäädyn.. täällä ainakin tuulee tosi kylmästi. mulle kelpais ihan -3 astetta, näin kylmällä on ihan kamalaa lenkkeillä koiran kanssa.
remi- Teräsnauha
- Viestien lukumäärä : 64
Ja tykkään ihan jätte mycket, kun kaksi ylivilkasta pikkupuudelia ei tarkene ulkona lenkeillä kymmentä minuuttia enempää ja purkavat energiansa juoksemalla eessun taassun pitkin kämppää. Ja kohta on helmikuu, enkä ole käynyt rinteessä kertaakaan talven aikana, normaalisti olisin ollut joka viikonloppu ja arki-iltaisinkin laskemassa. Ei lämmitä pakkanen mieltä, ei yhtään.
Satu- Kuminauha
- Viestien lukumäärä : 100
Oho, uusi ulkoasu, tykkäsin kyllä paljon enemmän vanhasta. Tää on jotenkin vähän sekava ja tylsä. Mutta ei se mitään.
Täällä ei ole paljon porukkaa ei. Kaikki unohti myös tuon kisan.
Täällä ei ole paljon porukkaa ei. Kaikki unohti myös tuon kisan.
Cendré- Teräsnauha
- Viestien lukumäärä : 66
Ei se kisa! Kaikki vaan unohtuu kun arkisin ei muuta kerkee tehä kun käydä koulussa ja lenkillä :(.
haluuko joku ostaa mun mahan? saa ilmatteeks, maksan postikulut, tai kotiinkuljetan (:
aiheeton- Kuminauha
- Viestien lukumäärä : 105
^Mä voin ottaa : D
Just kattelen tässä Suomen viisufinaalia. Kauhee superfinaali ):
Mä niin toivon ettei Eläkeläiset pääse Osloon!
Just kattelen tässä Suomen viisufinaalia. Kauhee superfinaali ):
Mä niin toivon ettei Eläkeläiset pääse Osloon!
^sori, en annakkaan sitä. en voi luopua mun vararavinnosta <333
aiheeton- Kuminauha
- Viestien lukumäärä : 105
Sivu 4 / 21 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 21
Nuoret Kuvaajat :: Muut :: Hiekkalinna
Sivu 4 / 21
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Su 25 Joulu - 14:23 kirjoittaja Meewi
» Moikka........
La 29 Loka - 20:13 kirjoittaja ratsastaja