HUOMIO!
HUOMIO! TÄLLE FOORUMILLE EI OTETA ENÄÄN UUSIA KÄYTTÄJIÄ. FOORUMI SIIRTYY KAHDEN VIIKON SISÄLLÄ (1.10) OSOITTEESEEN HTTP://nuoretkuvaajat.foorumit.fi. KESKUSTELUALUEET LUKITAAN!Kirjaudu sisään
Haku
Viimeisimmät aiheet
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 1 käyttäjä paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 1 Vierailija Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 64 käyttäjää, tämä oli Ti 19 Marras - 14:46
Videokuvaus
+7
sprowdy
Nestah`
aiheeton
LLEO
Jehna
wooder
vaani
11 posters
Sivu 1 / 1
Videokuvaus
Otan nyt esiin myös tälläisen taiteenlajin, videokuvaamisen. Moniin digijärjestelmiin on tullut videon kuvauksen mahdollisuus ja useissa digikameramalleissa kyseinen toiminto on ollut jo pitkän aikaa.
Kuinka moni käyttäjistä videokuvaa satunnaisesti/säännöllisesti tai olisi kiinnostunut videokuvaamisesta?
Itse olen videokuvaamisesta kiinnostunut, jos olisi kunnollinen kalusto. Nykyisin tulee kuvattua videolle noita koirien agilityratoja tavallisella digikameralla tai kasvattajan videokameralla.
Kuinka moni käyttäjistä videokuvaa satunnaisesti/säännöllisesti tai olisi kiinnostunut videokuvaamisesta?
Itse olen videokuvaamisesta kiinnostunut, jos olisi kunnollinen kalusto. Nykyisin tulee kuvattua videolle noita koirien agilityratoja tavallisella digikameralla tai kasvattajan videokameralla.
Vs: Videokuvaus
Joo olisihan se kiva kuvailla enmmänkin videoita. Omalla pokkarilla tulee joskus kuvailtua jotain. Järkkärissä ei harmikseni videotoimintoa ole. Koiraa enimmäkseen nyt riehumassa kuvailen
Videokuvaus on myös kivaa. Testailin tässä kaverilla järkkärin videotoimintoa ja tuli ihan kivan näköistä sotkua vaikka ensimmäinen kerta oli, pitää vaan oppia perusasiat ja ehkä vähän muutakin. [You must be registered and logged in to see this link.]
Jehna- Silkkinauha
- Ikä : 29
Viestien lukumäärä : 192
Muhun ei niinkään iske videokuvaus. Sony handycam kotona, sillä filmailen muistoja. Just tossa ennen joulua katteltiin niitä.
Mä tykkään kuvaille videoo. Joskus ois kivaa toteuttaa joku pikkuleffa Mulla vissiinkin Canon FS100 ? tai joku tommoin XD sillä pääasiassa koiruli kuvailen.
aiheeton- Kuminauha
- Viestien lukumäärä : 105
Me kuvattiin koulussa musiikki video, joka oli vähän niinkuin tarina sen kappaleen pohjalle hauskaa oli (: harmi vaan, että ei ole vielä päästy leikkaamaan tai muutenkaan vielä työstämään sitä valmiiksi :s
Joskus kuvailen videoita omaksi ilokseni, lähinnä riehumisesta tai että selostan kameraan jotain epämääräistä :'D
Joskus haluttaisi tehdä "sarja" omasta elämästään, kuten lauantaiviihde - ohjelman "Roineen Elämää" tms mikä vastaava sen nimi olikaan x'D
Joskus haluttaisi tehdä "sarja" omasta elämästään, kuten lauantaiviihde - ohjelman "Roineen Elämää" tms mikä vastaava sen nimi olikaan x'D
Jeah. Nyt on saatu toi video valmiiks ja hyvä tuli :'D Se on ihan sairaan hauska :p Mut nettiin se ei tule näytille, se on varma! Tänäänkin oon sen jo useampaan otteeseen kattonut, kun saatiin siitä itelle kopioit
vois kokeillakkin tota videokuvausta järkkärillä kun näköjään hyvää jälkeä näyttää tulevan (itselläni siis Canon EOS 500D)Jehna kirjoitti:Videokuvaus on myös kivaa. Testailin tässä kaverilla järkkärin videotoimintoa ja tuli ihan kivan näköistä sotkua vaikka ensimmäinen kerta oli, pitää vaan oppia perusasiat ja ehkä vähän muutakin. [You must be registered and logged in to see this link.]
Mun järkkäri on sen verran vanhaa teknologiaa, että vitut siitä mitään videokuvausta löytyy ):
Harmi..
Harmi..
Minulta videolta löytyy lähinnä koiran treeni- ja kisasuoritukset, mutta muuten ei videokuvaus kiinnosta enempää.
Cane- Viestien lukumäärä : 4
Harvoin kuvaan videoita. Yleensä nekin on jostain agikisoista yms. Mut koulussa ois valinnaisena ens vuodelle elokuvakurssi, oon miettiny puoltosissani sinne menemistä.
Hitsi vieköön. Tässä oon voivotellut samaa jo monta viikkoa:
.MOV tiedostoja ei saa auki melkein millään, ei ainakaan movie makerilla jolla haluaisin saada ne. Esim. treenivideoihin on kiva laittaa jotain omia kommentteja ja tietoja kesken videon mutta koska videota ei saa auki, se menee nettiin täysin siinä muodossa. Hankalaa. Jokusen uuden ohjelman oon koneelle ladannut, ne pitää vielä tsekata. Hyvä laatu 550D:n videoissa kyllä on!
.MOV tiedostoja ei saa auki melkein millään, ei ainakaan movie makerilla jolla haluaisin saada ne. Esim. treenivideoihin on kiva laittaa jotain omia kommentteja ja tietoja kesken videon mutta koska videota ei saa auki, se menee nettiin täysin siinä muodossa. Hankalaa. Jokusen uuden ohjelman oon koneelle ladannut, ne pitää vielä tsekata. Hyvä laatu 550D:n videoissa kyllä on!
Ajattelin, että olis kiva alkaa kuvaan jonkinmoisia videoita nyt kun tolla 550D:llä tosiaan sais hyvää videoo. Sama ongelma vaan ku LLEO:lla..
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Su 25 Joulu - 14:23 kirjoittaja Meewi
» Moikka........
La 29 Loka - 20:13 kirjoittaja ratsastaja
» Copymerkit kuviin
La 29 Loka - 20:07 kirjoittaja ratsastaja
» Aktiivisuusleikki
Ma 27 Joulu - 14:18 kirjoittaja LLEO
» Objektiivit?
Su 26 Joulu - 13:39 kirjoittaja Jaasalb