HUOMIO!
HUOMIO! TÄLLE FOORUMILLE EI OTETA ENÄÄN UUSIA KÄYTTÄJIÄ. FOORUMI SIIRTYY KAHDEN VIIKON SISÄLLÄ (1.10) OSOITTEESEEN HTTP://nuoretkuvaajat.foorumit.fi. KESKUSTELUALUEET LUKITAAN!Kirjaudu sisään
Haku
Viimeisimmät aiheet
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 4 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 4 Vierailijaa Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 64 käyttäjää, tämä oli Ti 19 Marras - 14:46
Canonistit
+15
LLEO
snadisni
Sammy
Jehna
Maiju T.
sprowdy
Satu
daihj
sini
liisapp
kala
Puk
Viivuska
Ssatu
katimau
19 posters
Sivu 4 / 4
Sivu 4 / 4 • 1, 2, 3, 4
Canonistit
First topic message reminder :
Elikkä samalla periaatteella mennään kuin Nikonistit eli keskustelua canoneista :-)
Tuli tossa joulukuussa ostettua verkkokaupasta Canon EOS 500D papan perintörahoilla, ja siinähän tuli se kittiputki (18-55mm) mukana. Toukokuun lopussa postiin tipahti jälleen verkkokaupasta paketti, tällä kertaa Canonin 55-250mm objektiivi pidempään kuvaukseen. En omista kameralaukkua ollenkaan, mutta ajattelin yhdestä hyvästä laukustani sellaisen toteuttaa (mahtuis paljon muutakin kamaa mukaan :-D). Tällä hetkellä 8GB:n muistikortti käytössä, hankinnan alla on kyllä 16GB:n muistikortti :-)
Elikkä samalla periaatteella mennään kuin Nikonistit eli keskustelua canoneista :-)
Tuli tossa joulukuussa ostettua verkkokaupasta Canon EOS 500D papan perintörahoilla, ja siinähän tuli se kittiputki (18-55mm) mukana. Toukokuun lopussa postiin tipahti jälleen verkkokaupasta paketti, tällä kertaa Canonin 55-250mm objektiivi pidempään kuvaukseen. En omista kameralaukkua ollenkaan, mutta ajattelin yhdestä hyvästä laukustani sellaisen toteuttaa (mahtuis paljon muutakin kamaa mukaan :-D). Tällä hetkellä 8GB:n muistikortti käytössä, hankinnan alla on kyllä 16GB:n muistikortti :-)
Vs: Canonistit
Totta, 5.6 aukolla ei jää paljoa syvyysterävyyttä, mutta ehkä vakaajalla vois vähän korvata sitä. 1.6x croppikennolla tosta 400mm tuleekin sitten 640mm, sillä ehkä kuvaa vähän kauempaakin : D. Kun nykyisellä 300mm objektiivi venyy siihen 480mm ton croppikennon myötä.
Joo, mäkin olen laittanut tuon saman Sigman 120-400mm putken harkintaan (hankintaan :DD). Tykkään kuvata lintuja ja tuolla 18-105 ei ihan hirveän lähelle pääse. Oon laskeskellu että saisin sen justii ens kesäks hankittua jos en ihan hirveitä määriä tuhlaile :)) Mutta sitä ennen on hankinnassa 35 f/1.8 (:
(joo, sori, en oo canonisti :))
(joo, sori, en oo canonisti :))
ecobox31- Kuminauha
- Ikä : 31
Viestien lukumäärä : 142
Mä oon saanu jotain lintukuvia aikaan nyt tällä 18-135 millisellä. Aika hyvin saa myös cropattua. Nyt innolla odotan tota sigmaa niin saan kokeilla sitä tuon jatkeen kanssa. Olin suunnitellut mennä jollekin lintutornille bongailemaan. ; )
Lintutornille olis kiva mennä : D Tuolla kangasalla taisi olla, niin on yksi järvi jossa käy kalasääskiä kalastamassa : D Sinne pitäis joskus mennä, kunhan aikaseks sais.
Ittelläni on toi 50D + kitti objektiivi minkä sain 450D mukana suunillee 2v sitten ja sit 24-70 2.8L minkä ostin juuri äskettäin ja elincromin D-lite 2 it setti jonka kans ostin juuri pari pv. sitten, mut tyytyväinen oon ny ollu noihi, eniten kyl otan henkilöistä kuvia nii se valo ja terävyys on yks tärkeimmistä itselleni
Jaasalb- Viestien lukumäärä : 2
Mulla oli reipas 2v 450D + 18-55mm ja 55-250mm. Nyt mulla on ollut melkein puol vuotta 60D ja vanha huono 55-250mm, mutta ensi viikolla pitäisi tulla postissa uus, parempi putki (sigma 70-200mm f/2.8) <3 Toi 450D meni siis rikki, mut iskä otti sen itselleen korjauksen jälkeen sillä ei oo tohon kun yks putki, 50mm f/1.8 II, mut mää lainailen tota putkee aina välillä
Meewi- Ikä : 30
Viestien lukumäärä : 6
Sivu 4 / 4 • 1, 2, 3, 4
Sivu 4 / 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Su 25 Joulu - 14:23 kirjoittaja Meewi
» Moikka........
La 29 Loka - 20:13 kirjoittaja ratsastaja
» Copymerkit kuviin
La 29 Loka - 20:07 kirjoittaja ratsastaja
» Aktiivisuusleikki