HUOMIO!
HUOMIO! TÄLLE FOORUMILLE EI OTETA ENÄÄN UUSIA KÄYTTÄJIÄ. FOORUMI SIIRTYY KAHDEN VIIKON SISÄLLÄ (1.10) OSOITTEESEEN HTTP://nuoretkuvaajat.foorumit.fi. KESKUSTELUALUEET LUKITAAN!Kirjaudu sisään
Haku
Viimeisimmät aiheet
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 16 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 16 Vierailijaa Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 64 käyttäjää, tämä oli Ti 19 Marras - 14:46
Uuden Vuoden Lupaukset
5 posters
Nuoret Kuvaajat :: Muut :: Hiekkalinna
Sivu 1 / 1
Uuden Vuoden Lupaukset
Onko teillä uudenvuodenlupauksia?
Millaisia? [You must be registered and logged in to see this image.]
Millaisia? [You must be registered and logged in to see this image.]
Vs: Uuden Vuoden Lupaukset
Jätän lupaukset niille jotka ne voivat pitää. Tosin lihaksia käsiin lupasin itselleni hankkia :/
Mä ajattelin kans "kohti terveempää elämää" - tavotetta alotella :'D
Se tarkottaa herkkujen vähentämistä ja liikunnan lisäämistä, ajattelin alottaa uinnin ja jonku tanssiharrastuksen siihen ohelle..Saas nähdä :'D
Se tarkottaa herkkujen vähentämistä ja liikunnan lisäämistä, ajattelin alottaa uinnin ja jonku tanssiharrastuksen siihen ohelle..Saas nähdä :'D
Tanssia suosittelen jos vaan innostusta ja motivaatiota riittää yhtään!
Mä oon kerinny kokeilla kaiken näkösiä tansseja. Ja yleisesti on ollut kaikki hauskoja, mutta itse vaadin vaihtelua ja haasteita. Hiphop, bailatino, showjazz ja nyt olen lupautunut yhden tutun kanssa argentiinalaista tangoa harjoitella. Ammattitanssija (ja -kuvaaja) on tuttuni jonka kanssa olen sitä suunnitellut, meidän soittisporukka nimitääin tarvis Argentiinalaista tangoa osaavia ja vain yksi porukastamme osaa sitä (:
Mä oon kerinny kokeilla kaiken näkösiä tansseja. Ja yleisesti on ollut kaikki hauskoja, mutta itse vaadin vaihtelua ja haasteita. Hiphop, bailatino, showjazz ja nyt olen lupautunut yhden tutun kanssa argentiinalaista tangoa harjoitella. Ammattitanssija (ja -kuvaaja) on tuttuni jonka kanssa olen sitä suunnitellut, meidän soittisporukka nimitääin tarvis Argentiinalaista tangoa osaavia ja vain yksi porukastamme osaa sitä (:
Ei ole mitään uuden vuoden lupauksia, mutta tavoitteita on ja keskiarvosanan nostaminen olisi yksi niistä.
Cendré- Teräsnauha
- Viestien lukumäärä : 66
no mulla on vähän niinkun uuden vuoden lupauksena se että porukat lupas mulle läppärin jos enkku oli kasi ja keskiarvo yli kasin :DD että tämä olkoon uuden vuoden lupaukseni.
aiheeton- Kuminauha
- Viestien lukumäärä : 105
No miun tavotteita oli, et koirien kanssa treenaisin vähän aktiivisemmin ja sit muutenkin touhuisin vähintään yhtä paljon kun ennen, ettei esim. koulu vie kaikkee aikaa.
Nuoret Kuvaajat :: Muut :: Hiekkalinna
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Su 25 Joulu - 14:23 kirjoittaja Meewi
» Moikka........
La 29 Loka - 20:13 kirjoittaja ratsastaja
» Copymerkit kuviin
La 29 Loka - 20:07 kirjoittaja ratsastaja
» Aktiivisuusleikki
Ma 27 Joulu - 14:18 kirjoittaja LLEO
» Objektiivit?