HUOMIO!
HUOMIO! TÄLLE FOORUMILLE EI OTETA ENÄÄN UUSIA KÄYTTÄJIÄ. FOORUMI SIIRTYY KAHDEN VIIKON SISÄLLÄ (1.10) OSOITTEESEEN HTTP://nuoretkuvaajat.foorumit.fi. KESKUSTELUALUEET LUKITAAN!Kirjaudu sisään
Haku
Viimeisimmät aiheet
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 14 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 14 Vierailijaa Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 64 käyttäjää, tämä oli Ti 19 Marras - 14:46
Muokatut kuvat
+10
Ssatu
Afrodite
Satu
Saana
Cabiza
LLEO
Ross
Cendré
wooder
sprowdy
14 posters
Sivu 1 / 1
Vs: Muokatut kuvat
Hmm.. Mä oon huono muokkaamaan kuvia, siis silleen "kunnolla". Aina melkeen teen värisävyjen/kontrastin/yms. korjausta, mutta sehän ei ole muokkausta eiks jea? (:
[You must be registered and logged in to see this link.] oli ainoa jonka kuvistani löysin jota voisi sanoa muokatuksi
[You must be registered and logged in to see this link.] oli ainoa jonka kuvistani löysin jota voisi sanoa muokatuksi
Mun mielestä kaikki kuvan parantamisesta suurempiin muokkauksiin luetaan kuvanmuokkaukseksi..? Mutta kaikki voi tän päässään päättää (;
Oho, mullapa näitä ei olekaan. En ole koskaan muokannut mitään kuvia, vain muuttanut mustavalkoiseksi.
Voisi joskus kokeilla. (:
Voisi joskus kokeilla. (:
Cendré- Teräsnauha
- Viestien lukumäärä : 66
Periaatteessa muokkaamista on kaikki, mitä kuvalle tehdään jälkikäteen, mut ehkä nuo kontrastien yms. korjaukset ovat enemmän parannuksia kuin varsinaisia muokkauksia.
Mä en yleensä pahemmin muokkaa kuvaa. Jokainen kuva minkä julkaisen netissä, on käsitelty ja korjailtu, mutten kutsuisi niitä muokatuiksi. En oikeen osaa muokata kuvia.
Saaks täällä kysyä neuvoa? Meinaan, mites kuviin saa just tollasen et vaikka kaikki muu on mustavalkosta paitsi joku yks kohta?
Cabiza- Teräsnauha
- Viestien lukumäärä : 91
[You must be registered and logged in to see this image.]
Tässä noin puoli vuotta vanha aikaansaannos... En ny kauheesti kehuis, mutta ihan jeeshän se kuitenkin on. Huono mielikuvitus mulla, pitäis kai vähän työstää sitä? ; )
Tässä noin puoli vuotta vanha aikaansaannos... En ny kauheesti kehuis, mutta ihan jeeshän se kuitenkin on. Huono mielikuvitus mulla, pitäis kai vähän työstää sitä? ; )
^^ Uskon olevan helpompiakin keinoja, mutta itse vain rajaan ympäriltä "lassolla" kaiken minkä haluan värjätä ja muutan ne kohdat mustavalkoiseksi. Hidastahan se on, mutta jos käyttää aikaa niin tulee hieno kuva.
Saana- Ikä : 29
Viestien lukumäärä : 41
Mä olen tykännyt käyttää kuvien rajaamisessa Photoshopin Pen toolia, jonka olen säätänyt Paths-kohtaan. Käyn sillä kuvan rajat yksityiskohtaisesti läpi. Sen jälkeen oikean reunan Paths-välilehdestä ja "Load path as a selection" ja yläkulmasta Select -> Inverse ja CTRL + X. Kuulostaa monimutkaiselta, mutta loppupeleissä on harvinaisen yksinkertaista. : )
Satu- Kuminauha
- Viestien lukumäärä : 100
[You must be registered and logged in to see this link.] kuvasta muokkasin [You must be registered and logged in to see this link.]. Lassosin korvan, kopioin, liitin, käänsin, pistin paikalleen, lassosin harjaa & taustaa, kopioin, liitin ja tadaa : ) Kuvan ilme parani omasta mielestäni huikeasti!
kommenttia tuosta saa antaa (lue:pitää)!
kommenttia tuosta saa antaa (lue:pitää)!
^^ Joo, niin parani : ) En ensin meinannut tajuta, että olit ton korvan pistänyt uusiks, mut sitten tajusin. Näyttää varsin onnistuneelta muokkaukselta!
Itse olen ihan surkea kaikkien kuvanmuokkausohjelmien kanssa, paitsi picasa on helppo En tykkää yhtään muokata ottamiani kuvia, koska silloin tulee semmonen olo, että 'huijaisi'. (:
kala- Teräsnauha
- Ikä : 28
Viestien lukumäärä : 57
^ Mulla tulee samanlainen fiilis mutta otan sen aina taiteena : ) mulla ainakin kuvien mielekkyys paranee hurjasti kun säätää vähän terävyyttä ja värejä.
Jehna- Silkkinauha
- Ikä : 29
Viestien lukumäärä : 192
Mä en edes sinäänsä osaa muokata paljoo kuvia, paitsi tietenkin sävyt, reunat ynm.
Eikä yleensä ole paljoo tarvettakaan.
Eikä yleensä ole paljoo tarvettakaan.
liisapp- Pronssinauha
Viestien lukumäärä : 570
Mun mielestä kuvien muokkaaminen ei ole huijausta, varsinkaan jos sanoo suoraan että muokkasin tuota ja tuota. Yleensä mun muokkaukset on joko se että liitän tekstuureja tai muuten vaan leikin tasoilla. Joskus käsittelen jonkun häiritsevän oksan tai jonkun pikkujutun pois häiritsemästä. Usein pölyt kennolla (kiitos seniorirungon<3) on se mitä muokkailen pois.
Kuvien jälkikäsittely taas on asia erikseen, joka ei varsinkaan ole huijausta vaan osa valokuvausta. Jos haluaa kehittyä, on vain pakko opetella säätämään sävyt ja kontrastit oikeiksi. Yleensä pieni käyriin koskeminen ja terävöityskään ei ole pahasta. (:
Kuvien jälkikäsittely taas on asia erikseen, joka ei varsinkaan ole huijausta vaan osa valokuvausta. Jos haluaa kehittyä, on vain pakko opetella säätämään sävyt ja kontrastit oikeiksi. Yleensä pieni käyriin koskeminen ja terävöityskään ei ole pahasta. (:
itse muokkaan kaikki kuvani aina, laadusta en sitten tiedä..
minkäänlaista photoshoppausta en kuitenkaan oikeasti harrasta, eli siis en osaa muokata kaupungiin dinosauruksia tms.:DD
Kommenttia?:
[You must be registered and logged in to see this link.]
minkäänlaista photoshoppausta en kuitenkaan oikeasti harrasta, eli siis en osaa muokata kaupungiin dinosauruksia tms.:DD
Kommenttia?:
[You must be registered and logged in to see this link.]
snadisni- Ikä : 30
Viestien lukumäärä : 28
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Su 25 Joulu - 14:23 kirjoittaja Meewi
» Moikka........
La 29 Loka - 20:13 kirjoittaja ratsastaja
» Copymerkit kuviin
La 29 Loka - 20:07 kirjoittaja ratsastaja