HUOMIO!
HUOMIO! TÄLLE FOORUMILLE EI OTETA ENÄÄN UUSIA KÄYTTÄJIÄ. FOORUMI SIIRTYY KAHDEN VIIKON SISÄLLÄ (1.10) OSOITTEESEEN HTTP://nuoretkuvaajat.foorumit.fi. KESKUSTELUALUEET LUKITAAN!Kirjaudu sisään
Haku
Viimeisimmät aiheet
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 2 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 2 Vierailijaa Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 64 käyttäjää, tämä oli Ti 19 Marras - 14:46
Jalustat yms.
+3
Ross
LLEO
sprowdy
7 posters
Sivu 1 / 1
Jalustat yms.
Onko kamerallesi alusta?
Aiotko joskus hankkia?
--
Itse aion hankkia pöytäjalustan kameralleni joskus..
Aiotko joskus hankkia?
--
Itse aion hankkia pöytäjalustan kameralleni joskus..
Viimeinen muokkaaja, Ross pvm Pe 22 Tammi - 19:51, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Ihmetystä herätti nuo alustat, joten eiköhän tämän idea ole puhua jalustoista, tripodeista yms.)
Vs: Jalustat yms.
Jos jalustoista puhutaan niin miulla löytyy joku halppis, 15 eurooko tuo makso.. Mut täysin riittävä miulle. Saa johonkii 1,8m korkeuteen ja matalimmillaan (kirjotetaanko noin:D?) johonkii puoleen metriin.
Mulla oli noin 15 vuotta vanha "Hama Action 2" jalusta, tänävuonna sain joululahjaksi uuden Haman. Mini tripodi ja keskikokoinen tripodi löytyy myös.
Toi ständi on eniten käytössä, lähes aina sisällä kuvattaessa ainakin.
Toi ständi on eniten käytössä, lähes aina sisällä kuvattaessa ainakin.
Meillä on joku Haman jalusta, mutta se ei oo ollu mikään kallis, en tiedä sitten onko edes mitään väliä onko se kallis vai halpa Mutjoo, ite en oikee osaa sen kans kuvailla, koiraa ehkä ois sellasel hyvä kuvata mut ei mtn makrokuvii kyllä.
Cabiza- Teräsnauha
- Viestien lukumäärä : 91
Meillä (minä sitä ainoana käytän, tarvittaessa saa muutkin) on Velbon Sherpa 600r. Vähän painava kantaa mukana, hyvin kuitenkin satunnaiseen käyttöön toimii. Ja kyllähän tuo on paljon parempi kuin ei mitään : D Kun ilman sitä ei aina kuitenkaan pärjää : )
ecobox31- Kuminauha
- Ikä : 31
Viestien lukumäärä : 142
Itselläni on noin 30 vuotta vanha Jobon videojalusta, jota käytän tällä hetkellä valokuvauksessa. Hankinnassa on parempi jalusta. Pääksi ajattelin Kirk BH-3:sta, mutta tripodi vielä hakusessa. Kantavuus saisi olla noin kolme kiloa, runko hiilikuitua ja ja hintaluokka 250€ kieppeillä. Kenelläkään ehdotuksia vai onko aivan mahdoton yhtälö tuohon hintaan?
_allu_- Viestien lukumäärä : 1
Mä ostin [You must be registered and logged in to see this link.]:kkosen jonka saa puoleentoista metriin. Maksoi 30 euroa ja ihan hintansa väärti mielestäni, kevyt kantaa mukana mutta käytössä tukeva ja helppo. Näyttelyissä tuon luulisi toimivan mutta mettäkuvauksiin täytyy vielä hankkia gorillapod jonka saa helposti mukaan ja vaikka oksaan kiinni.
Jehna- Silkkinauha
- Ikä : 29
Viestien lukumäärä : 192
Mulla on just tuo jalusta. Kätevä kantaa mukana vielä kun on siihen se "suojapussi"/kantopussi. Tosin kamerareppu/-laukku toisella olalla ja jalusta toisella on vielä vähän hankalaa kun ei saa jalustapussia reppuun. : )Jehna kirjoitti:Mä ostin [You must be registered and logged in to see this link.]:kkosen jonka saa puoleentoista metriin. Maksoi 30 euroa ja ihan hintansa väärti mielestäni, kevyt kantaa mukana mutta käytössä tukeva ja helppo.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Su 25 Joulu - 14:23 kirjoittaja Meewi
» Moikka........
La 29 Loka - 20:13 kirjoittaja ratsastaja
» Copymerkit kuviin
La 29 Loka - 20:07 kirjoittaja ratsastaja
» Aktiivisuusleikki
Ma 27 Joulu - 14:18 kirjoittaja LLEO
» Objektiivit?
Su 26 Joulu - 13:39 kirjoittaja Jaasalb