HUOMIO!
HUOMIO! TÄLLE FOORUMILLE EI OTETA ENÄÄN UUSIA KÄYTTÄJIÄ. FOORUMI SIIRTYY KAHDEN VIIKON SISÄLLÄ (1.10) OSOITTEESEEN HTTP://nuoretkuvaajat.foorumit.fi. KESKUSTELUALUEET LUKITAAN!Kirjaudu sisään
Haku
Viimeisimmät aiheet
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 1 käyttäjä paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 1 Vierailija Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 64 käyttäjää, tämä oli Ti 19 Marras - 14:46
Kuvaus Automaatti - toiminnolla
+18
bones
remi
kala
liisapp
katt
katimau
BUBBLE
aiheeton
Ssatu
Cane
Saana
vaani
rouskuu
LLEO
Cabiza
Ross
wooder
sprowdy
22 posters
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Kuvaus Automaatti - toiminnolla
First topic message reminder :
Useimmissa kameroissa on Automaatti - toiminto, jota suosittelen aloittelijoille. Omassa kamerassani on lisäksi salaman poisotto / päällelaitto, joka tekee kuvauksesta mukavampaa.
Suosittelen !
Kuvaatko Automaatilla? Millaisissa tilanteissa?
Useimmissa kameroissa on Automaatti - toiminto, jota suosittelen aloittelijoille. Omassa kamerassani on lisäksi salaman poisotto / päällelaitto, joka tekee kuvauksesta mukavampaa.
Suosittelen !
Kuvaatko Automaatilla? Millaisissa tilanteissa?
Vs: Kuvaus Automaatti - toiminnolla
jemuli, joo kyl sen saa siitä säädettyy aika helpostikkin mut ku jos kuvaa manuaalil nii saa sillee helpommin tilanteen mukaan : D ku tietty joissain tilantewis niist tulee parempii tummempina ja joissai vaalempina : D
ps. mulla vasta hyvä selitys oliki : D
ps. mulla vasta hyvä selitys oliki : D
heidd- Silkkinauha
- Viestien lukumäärä : 172
Niin ja siis valotuksen korjaukseksi tätä valotuksen korjausta tummaksi tai vaaleaksi kutsutaan : D
Yleensä käytän A:ta mutta silloin kun kuvaan vaikka auringonlaskua niin käytän M:ää. Uudella kameralla en oo koskaann käyttänyt autoa, iskän kameralla kylläkin, siihen on niin hidasta laittaa ne asetukset.
ecobox31- Kuminauha
- Ikä : 31
Viestien lukumäärä : 142
ssatu// eiku emmä sitä tarkottanu vaa siis ku ainaki canoni järkkäreis (eos 500D) menu -> siihen kohtaan missä on jakoavain ja kolmepistettä -> valinnaiset toiminnot (C.Fn) -> c.fn II: kuva 7 autom. valotuksen optimointi -> 0: normaali 1: matala 2: voimakas 3: ei käytössä
tota koitin siin selitää aiemmin (ny oli kamera vieres nii pystyin kattoo paremmin. mut siis eiks toi just vaikuta siihen miten se kamera valon näkee. (tumma, kirkas)
nii ja vielä lisään että mulla ainaki kamera lykkää aina sen ällösalaman ku kuvaa automaattitoiminnolla. ja kameran oma salama ei oo hyvä.
tota koitin siin selitää aiemmin (ny oli kamera vieres nii pystyin kattoo paremmin. mut siis eiks toi just vaikuta siihen miten se kamera valon näkee. (tumma, kirkas)
nii ja vielä lisään että mulla ainaki kamera lykkää aina sen ällösalaman ku kuvaa automaattitoiminnolla. ja kameran oma salama ei oo hyvä.
jemuli- Viestien lukumäärä : 11
Hei mä en oo ennen löytäny noitä C.Fn hommia : D Vaikka kamera on ollukkin mulla tässä kuussa jo pari vuotta : D
Joo en osaa tosta paljon sanoo... Niinhän se aina automaatilla on sitä salmaaa lykkäämässä, eikä sillä siks kannatakkaan kuvata ; )
Joo en osaa tosta paljon sanoo... Niinhän se aina automaatilla on sitä salmaaa lykkäämässä, eikä sillä siks kannatakkaan kuvata ; )
joo se C.Fn on sie ku meet menu ja sieltä sit sinne mis on se jakoavain ja kolme pistettä nii se löytyy sit sieltä :))
jemuli- Viestien lukumäärä : 11
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Sivu 2 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Su 25 Joulu - 14:23 kirjoittaja Meewi
» Moikka........
La 29 Loka - 20:13 kirjoittaja ratsastaja
» Copymerkit kuviin
La 29 Loka - 20:07 kirjoittaja ratsastaja
» Aktiivisuusleikki
Ma 27 Joulu - 14:18 kirjoittaja LLEO