HUOMIO!
HUOMIO! TÄLLE FOORUMILLE EI OTETA ENÄÄN UUSIA KÄYTTÄJIÄ. FOORUMI SIIRTYY KAHDEN VIIKON SISÄLLÄ (1.10) OSOITTEESEEN HTTP://nuoretkuvaajat.foorumit.fi. KESKUSTELUALUEET LUKITAAN!Kirjaudu sisään
Haku
Viimeisimmät aiheet
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 11 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 11 Vierailijaa Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 64 käyttäjää, tämä oli Ti 19 Marras - 14:46
Muu kuvataide
3 posters
Nuoret Kuvaajat :: Muut :: Hiekkalinna
Sivu 1 / 1
Muu kuvataide
Tänne siis kaikkea muihin kuvataiteisiin liittyvää, piirrustuksia, maalauksia jne. Ja toki vapaata keskustelua! (;
Vs: Muu kuvataide
Jea. Ite tykkään maalata akryyli ja öljymaaleilla :'D Tosin olen vasta-alkaja niin se on sitten sen näköstäkin se tulos.
Tällä hetkellä teen kouluun yhtä työtä aiheesta "Impressionismi" - ei ole edes kovin hankala kun päävärit pitää olla tummat ja ei ole mitään ns tiettyjä kriteereitä, paitsi se että kuvassa ei saa olla selkeitä rajoja :'D
Tykkään myös piirtämisestä, olen lapsesta asti piirrelly kaiken maailman elukoita, ihmisiä ja mitä vaan ikinä juolahtaa mieleen. :'D En vaan ole kuvaillut yhtäkään o_O Kun ne on sellasessa vihkosessa :'DD Kai sitä sitten joskus vois pistää tännekkin muutaman kuvasen.
Ainakin tuosta maalauksesta joka valmistuu :'DD Ja niistä lintusista mitä tein 3 kpl yhtenä päivänä, maalasin.
Mites muut?
Tällä hetkellä teen kouluun yhtä työtä aiheesta "Impressionismi" - ei ole edes kovin hankala kun päävärit pitää olla tummat ja ei ole mitään ns tiettyjä kriteereitä, paitsi se että kuvassa ei saa olla selkeitä rajoja :'D
Tykkään myös piirtämisestä, olen lapsesta asti piirrelly kaiken maailman elukoita, ihmisiä ja mitä vaan ikinä juolahtaa mieleen. :'D En vaan ole kuvaillut yhtäkään o_O Kun ne on sellasessa vihkosessa :'DD Kai sitä sitten joskus vois pistää tännekkin muutaman kuvasen.
Ainakin tuosta maalauksesta joka valmistuu :'DD Ja niistä lintusista mitä tein 3 kpl yhtenä päivänä, maalasin.
Mites muut?
Mä vihaan kaikkia maaleja ja vesivärejä sekä värikyniä. Joten jäljelle jää lyikkäri (:
[You must be registered and logged in to see this link.]
Siinä jotain uusimpiä töherryksiä (:
wooder kirjoitti:Mä vihaan kaikkia maaleja ja vesivärejä sekä värikyniä. Joten jäljelle jää lyikkäri (:
Apua miten hienoja o_O
Kiitti hei! (:
Apua, en tiedä mitä piirrän. Uskaltauduimpa koulussa koskemaan puuväreihin (pakosta) ihan hauskojahan ne on. Ei vaan mun juttu, koska kauheen vaikeeta päättä esimerkiksi minkä värinen apita jollakin on! : D
Apua, en tiedä mitä piirrän. Uskaltauduimpa koulussa koskemaan puuväreihin (pakosta) ihan hauskojahan ne on. Ei vaan mun juttu, koska kauheen vaikeeta päättä esimerkiksi minkä värinen apita jollakin on! : D
Vielä aion vähäsen muokata tuota kuonoa, mutta muuten aika lailla valmis siis. :-)
Vielä aion vähäsen muokata tuota kuonoa, mutta muuten aika lailla valmis siis. :-)
Cendré- Teräsnauha
- Viestien lukumäärä : 66
Kiitos, tuota kuonoa pitäisi tosiaan vielä vähän muokata. Sitten voisi alkaa toista projektia taas. Piirsin enemmän ennen, nykyään se on vähän jäänyt, mutta ajattelin taas alkaa koska mukavaahan se on. :-)
Cendré- Teräsnauha
- Viestien lukumäärä : 66
Nuoret Kuvaajat :: Muut :: Hiekkalinna
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Su 25 Joulu - 14:23 kirjoittaja Meewi
» Moikka........
La 29 Loka - 20:13 kirjoittaja ratsastaja
» Copymerkit kuviin
La 29 Loka - 20:07 kirjoittaja ratsastaja
» Aktiivisuusleikki