HUOMIO!
HUOMIO! TÄLLE FOORUMILLE EI OTETA ENÄÄN UUSIA KÄYTTÄJIÄ. FOORUMI SIIRTYY KAHDEN VIIKON SISÄLLÄ (1.10) OSOITTEESEEN HTTP://nuoretkuvaajat.foorumit.fi. KESKUSTELUALUEET LUKITAAN!Kirjaudu sisään
Haku
Viimeisimmät aiheet
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 24 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 24 Vierailijaa Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 64 käyttäjää, tämä oli Ti 19 Marras - 14:46
Ohjelmat & Elokuvat
+10
heidd
Jehna
liisapp
Saana
Satu
aiheeton
Ross
wooder
Ssatu
sprowdy
14 posters
Nuoret Kuvaajat :: Muut :: Hiekkalinna
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Ohjelmat & Elokuvat
First topic message reminder :
Mitä tänään voisi katsoa? Mitä sarjoja ja ohjelmia seuraatte? Saa hehkuttaa / mainostaa !
Keskustelua elokuvista Hyviä leffoja? Hauskoja leffoja? Huonoja leffoja?
Mitä tänään voisi katsoa? Mitä sarjoja ja ohjelmia seuraatte? Saa hehkuttaa / mainostaa !
Keskustelua elokuvista Hyviä leffoja? Hauskoja leffoja? Huonoja leffoja?
Viimeinen muokkaaja, Ross pvm Pe 22 Tammi - 19:46, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Yhdistin elokuva tähän, sillä aiheet liittyvät toisiinsa niin vahvasti.)
Vs: Ohjelmat & Elokuvat
Mä en muute muista millon oon viimeks kattonu jonkun leffan Vihaan itteeni, etin vaan aina virheitä (joskin yritän päästä tuosta tavasta eroon), joten elokuvien katselu ei oo yleensä mikää kauhee nautinto
mä en tajunnut tota viestii kunnol : D
Mut kelasin et en muista millon oisin käyny leffas, pitäis seki jokupv tehä
Mut kelasin et en muista millon oisin käyny leffas, pitäis seki jokupv tehä
liisapp- Pronssinauha
Viestien lukumäärä : 570
Mä kävin teatterissa kattomassa viimeks muistaakseni Liisa Ihmemaassa, eli en kovin pitkään aikaan mäkään ole. Enemmän tulee osteltua vitosella alennusleffoja ja kateltua niitä : D
Mä vuokraan viihdepaketist aina : D
liisapp- Pronssinauha
Mä en juuri koskaan vuokraa mistään. Sen takia pursuileekin kaksi kaappia DVD'eitä ja täytyy myöntää että sieltä löytyy jonkun verran elokuvia joita en ole edes jaksanut katsoa vielä : D
Täytyy ottaa elokuvaputki nyt kun on aikaakin, kiitos loman. (:
Täytyy ottaa elokuvaputki nyt kun on aikaakin, kiitos loman. (:
Mä tallennnan aika usein, ja sit joskus katon ku jaksn : D
liisapp- Pronssinauha
Katoin tänään ton Anna Hyvän Kiertää leffan ja eiluoja mä itkin siinä lopussa. : D Oli kyllä hyvä elokuva!
Jos joku ei oo kattonu pako-sarjaa, joka pääsi suomessakin päätökseen vähän aikaa sitten, niin suosittelen! Se on ihan parhaita sarjoja, mitä oon seurannu loppuun asti, siinä on jopa ideaa viimeisillä tuotatokausillakin.
Supernatural on maailman paras tv-sarja.♥ Sen lisäks mun lemppareita on Mentalist, Kyle XY ja FlashForward. Pakoa tuli myös katsottua, mutta nythän se on loppunut.
Lempielokuviani on mm. Taru Sormusten Herrasta-, Pirates of the Caribbean- ja The Fast and the Furious -leffat. Tykkään myös Jailhouse Rockista, Tranformersista ja Autot-leffasta.
Elokuvissa ei ole tullut käytyä pitkään aikaan. Viimeksi taisin käydä katsomassa Avatarin 3D:nä joulukuussa.
Lempielokuviani on mm. Taru Sormusten Herrasta-, Pirates of the Caribbean- ja The Fast and the Furious -leffat. Tykkään myös Jailhouse Rockista, Tranformersista ja Autot-leffasta.
Elokuvissa ei ole tullut käytyä pitkään aikaan. Viimeksi taisin käydä katsomassa Avatarin 3D:nä joulukuussa.
Joo, supernatural on hyvä : D Harmi, kun sitä ei enää tuu, tai oo ainakaan tullu pitkään aikaan. Kaikki noi muutkin sarjat, mitä mainitsit on hyviä, sit viä heroes ja house on hyviä!
Leffoista mäkin tykkään pirates of the caribbeaneista ja avatar on päässyt myös mun mun listalle.
Leffoista mäkin tykkään pirates of the caribbeaneista ja avatar on päässyt myös mun mun listalle.
Joo, mäkin suosittelen pakoa : ) Mun pitäis ostaa se 4 boksi ja se "elokuva" kun mulla on ne kaikki muut. Ootan kyllä varmaan vähän aikaa niin ne ehtii halveta, kun ei nyt iha npakollista tarvetta oo niille : )
ecobox31- Kuminauha
- Ikä : 31
Viestien lukumäärä : 142
Greyn Anatomia <3
aivan mahtava sarja, josta omistan kaikki tuotantokaudet jotka ovat kauppoihin tullet.
En tiedä tuleeko se vielä teevestä syksyllä, mutta toivotaan (:
aivan mahtava sarja, josta omistan kaikki tuotantokaudet jotka ovat kauppoihin tullet.
En tiedä tuleeko se vielä teevestä syksyllä, mutta toivotaan (:
kala- Teräsnauha
- Ikä : 28
Viestien lukumäärä : 57
Eiks se ole Greyn Anatomia joka tulee tällä hetkellä päivisin telkkarista? : D
Tulee aina kateltua kun siskot kattoo mutta en nyt tällä hetkellä ookkaan ihan varma että onhan se Greyn Anatomia : D
Tulee aina kateltua kun siskot kattoo mutta en nyt tällä hetkellä ookkaan ihan varma että onhan se Greyn Anatomia : D
Auu, mä odotan GA uutta kautta, missä yhdessä jaksossa vierailijana Demi Lovato ! :p
liisapp- Pronssinauha
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Nuoret Kuvaajat :: Muut :: Hiekkalinna
Sivu 2 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Su 25 Joulu - 14:23 kirjoittaja Meewi
» Moikka........
La 29 Loka - 20:13 kirjoittaja ratsastaja
» Copymerkit kuviin
La 29 Loka - 20:07 kirjoittaja ratsastaja