HUOMIO!
HUOMIO! TÄLLE FOORUMILLE EI OTETA ENÄÄN UUSIA KÄYTTÄJIÄ. FOORUMI SIIRTYY KAHDEN VIIKON SISÄLLÄ (1.10) OSOITTEESEEN HTTP://nuoretkuvaajat.foorumit.fi. KESKUSTELUALUEET LUKITAAN!Kirjaudu sisään
Haku
Viimeisimmät aiheet
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 10 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 10 Vierailijaa Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 64 käyttäjää, tämä oli Ti 19 Marras - 14:46
Iloiset asiat !
+5
remi
Ross
aiheeton
wooder
sprowdy
9 posters
Nuoret Kuvaajat :: Muut :: Hiekkalinna
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Iloiset asiat !
Keskustelua iloisista asioista, mitkä saa hyvälle tuulelle, mielentilat jne.
On se ihanaa kun lämmin koira lämmittää jalkoja sylissä.
Vs: Iloiset asiat !
hahhaa, mulla se on lääppäri joka jalkoja lämmittää : DDSprow kirjoitti:
on mukavaa mennä huomenna tallille (: jos jaksaisi vaikka räpsiä kuvia
aiheeton- Kuminauha
- Viestien lukumäärä : 105
olen iloinen because : mulla on vaan kivaa
aiheeton- Kuminauha
Olipa taas kerran niin ihana nähdä, kuinka tuo pikkunenkii koira innostuu kun pääsee irti ja juoksemaan ihan täysiä
^et ois kertonu tota :DD nyt tuli pakon omainen tarve kuunnella se, niin kovaa että taju lähtee .
mutta olen iloinen koirani puolesta koska se pääsee juoksemaan vapaana.
mutta olen iloinen koirani puolesta koska se pääsee juoksemaan vapaana.
aiheeton- Kuminauha
mä sain tehtyä tehosiivouksen + hieman sisustettua. ;--)
en jaksa ees fyssan kokeista stressata, se on varma vitonen, kunhan pääsen kurssista läpi.
en jaksa ees fyssan kokeista stressata, se on varma vitonen, kunhan pääsen kurssista läpi.
remi- Teräsnauha
- Viestien lukumäärä : 64
Ross kirjoitti:Olipa taas kerran niin ihana nähdä, kuinka tuo pikkunenkii koira innostuu kun pääsee irti ja juoksemaan ihan täysiä
jepa, ne on nää villakoirat sellasia juoksijahirviöitä että ei meinaa vapaana saada millään kiinni ku ne oikeen innostuu ;DD
'Sprow kirjoitti:Ross kirjoitti:Olipa taas kerran niin ihana nähdä, kuinka tuo pikkunenkii koira innostuu kun pääsee irti ja juoksemaan ihan täysiä
jepa, ne on nää villakoirat sellasia juoksijahirviöitä että ei meinaa vapaana saada millään kiinni ku ne oikeen innostuu ;DD
No entäpä sitten setterit? Onneks oon saanut opetettu tolle setterineidille ehdottoman luoksetulon! (: Oli kyllä ihana näky kun meidän neiti pääsi irti juoksentelemaan pellolle [You must be registered and logged in to see this link.] löytyy joitain kuvia eiliseltä koiran juoksutus ja ihmisen palelletus lenkiltä. (:
jei sain tänää vihdoinki palkan mitä oon ootellu jo kuukauden + äiti suostuu maksaa ton toisen tehdashäkin kaneille (säästän siinä sitten 100e !)
Jee, I Wanna Be A Rockstar on loistava, voitti torstain hitti vai huti -kisan!
Ja tänään Aiheettoman (ja kameran) kanssa hillumaan (=mäkkäriin)
Ja tänään Aiheettoman (ja kameran) kanssa hillumaan (=mäkkäriin)
kaikki kokeet kunnialla läpi!
viimeisimmässä Koiramme- lehdessä (Nuorisopalsta) komeili ottamani [You must be registered and logged in to see this link.], bongasikohan kukaan?
viimeisimmässä Koiramme- lehdessä (Nuorisopalsta) komeili ottamani [You must be registered and logged in to see this link.], bongasikohan kukaan?
remi- Teräsnauha
Remin kuvan näin tänään lehdessä : D
Me oltiin veikkolassa mätsärissä ja voitettiin isojen aikuisten luokka ja päästiin best in showhun mut ei sijoituttu kumminkaa.
Me oltiin veikkolassa mätsärissä ja voitettiin isojen aikuisten luokka ja päästiin best in showhun mut ei sijoituttu kumminkaa.
Jehna- Silkkinauha
- Ikä : 29
Viestien lukumäärä : 192
Aajee, mulla on tullut kuvausinto taas takaisin! Mutta vasta perjantaina ollaan aiheettoman kanssa vain ja ainoastaan kuvaamaan, ei vain kameroiden kanssa jonnekin. Saapi nähdä suostuuko kamera ja aiheeton yhteistyöhön (;
Miten sie sen kuvan sinne sait? Vähä kiva (;remi kirjoitti:viimeisimmässä Koiramme- lehdessä (Nuorisopalsta) komeili ottamani [You must be registered and logged in to see this link.], bongasikohan kukaan?
koiramme- lehti järkkäs jonkinmoisen kuvakisan ("koiran leikki") ja siihen sitte osallistuin, palkinnon kuulemma pistävät postissa ja kuva sit tosiaan lehteen pääty. (:
remi- Teräsnauha
Onnea voitosta remi! Iloista on se, että huomenna on vappu, vaikka siltä ei nyt tunnukkaan...
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Nuoret Kuvaajat :: Muut :: Hiekkalinna
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Su 25 Joulu - 14:23 kirjoittaja Meewi
» Moikka........
La 29 Loka - 20:13 kirjoittaja ratsastaja
» Copymerkit kuviin
La 29 Loka - 20:07 kirjoittaja ratsastaja
» Aktiivisuusleikki
Ma 27 Joulu - 14:18 kirjoittaja LLEO