HUOMIO!
HUOMIO! TÄLLE FOORUMILLE EI OTETA ENÄÄN UUSIA KÄYTTÄJIÄ. FOORUMI SIIRTYY KAHDEN VIIKON SISÄLLÄ (1.10) OSOITTEESEEN HTTP://nuoretkuvaajat.foorumit.fi. KESKUSTELUALUEET LUKITAAN!Kirjaudu sisään
Haku
Viimeisimmät aiheet
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 1 käyttäjä paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 1 Vierailija Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 64 käyttäjää, tämä oli Ti 19 Marras - 14:46
Aktiivisuusleikki
+15
Nestah`
liisapp
ecobox31
heidd
aiheeton
LLEO
katimau
Jehna
Saana
Satu
Cendré
Ross
Ssatu
HP
wooder
19 posters
Nuoret Kuvaajat :: Muut :: Hiekkalinna
Sivu 19 / 22
Sivu 19 / 22 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22
Aktiivisuusleikki
First topic message reminder :
Okei, säännöt on siis ne että niitä ei ole.
Kunnioittakaamme silti hyvää makua ja foorumin sääntöjä. (;
Okei, säännöt on siis ne että niitä ei ole.
Kunnioittakaamme silti hyvää makua ja foorumin sääntöjä. (;
Viimeinen muokkaaja, wooder pvm Ma 21 Kesä - 18:47, muokattu 1 kertaa
Vs: Aktiivisuusleikki
No eipä niin :--) TOTTAKAI ! :-D Ärsyttää silti et ruvetaan arvostelemaan ihmistä vaikkei tunne edes IRL.
no ht.nettiläiset on joskus "vähän jäyhiä".
Jehna- Silkkinauha
- Ikä : 29
Viestien lukumäärä : 192
Oi vitsi onnee : )! Saanko udella et mistä tulee? Jos et haluu kertoo näin yleisesti niin pistä vaikka yksällä, mikään pakko ei tietenkään oo! : D
Mikäs aihe tääll menos?
liisapp- Pronssinauha
Viestien lukumäärä : 570
Liisa, mulle tulee sakemanninpentu :--)
Nyt on sitten Riki-pennun varausmaksu maksettu, ja palkkaa odotellaan ;-) ja sitä 15 päivää et voin hakee kakaran kotiin.
Nyt on sitten Riki-pennun varausmaksu maksettu, ja palkkaa odotellaan ;-) ja sitä 15 päivää et voin hakee kakaran kotiin.
Oijoi, onnee Katimau! (:
Pentukuumetta mullaki ilmassa mut enköhän mä tyydy ihan tohon yhteen piskiin.
Ja aahhh, luojan kiitos sain sakemmanipennun kuva päähäni! Pelasti mun aivot tuhoutumiselta. (;
Pentukuumetta mullaki ilmassa mut enköhän mä tyydy ihan tohon yhteen piskiin.
Ja aahhh, luojan kiitos sain sakemmanipennun kuva päähäni! Pelasti mun aivot tuhoutumiselta. (;
Ei tuhoutunu ei, kokonaan ainakaan. Osa jutuist saattaa olla nykyää vielä vähän oudompia muutaman aivosolun tuhoutumisen takia. :-D
Mikäs labra kyseessä? :s
Mikäs labra kyseessä? :s
No mul otettiin jotai verikokeita mistä ei oo hölkäsen pöläystäkää ja sit sokeri rasitus. OLIN KOKO HEMMETIN AAMUN KUSEMATTA + SEN KAKS TUNTIA SEN SOKERIRASITUKSEN TAKIA, JA SIT JÄLKEE PÄI KERROTAA ET OLISIT SÄ VOINU KUSELLAKI KÄYDÄ VÄLIS. pikkasen pisti ketuttamaa :--D
Hihii, oltiin uittamassa heppoja tunnilla : ) Oli kivaa, paitsi että sillä hevosella, millä menin oli luiseva selkä eikä siinä ollu kiva istua...
jos ette halua lukea kauheaa fanityttöilyä nii hypätkää yli.
Mut meitsi menetti eilen TAVASTIANEITSYYTENSÄ, koska päätettiin mennä katsomaan raitasukkien keskelle Versaillesia. Ihan mieletön keikka, mieletön tunnelma. Aloittelin oikeasta reunasta neljännestä rivistä ja pääsin loppujen lopuksi parhaimmillaan keskelle ekaan/toiseen riviin. Ihan mieletön tunnelma. Mitä nyt siellä oli tappamisen meininki päällä (mm. multa revittiin silmälaseja päästä ja nilkat on aivan yhtä naarmua ja mustelmaa) ja venäläiset katkas jonkun solisluun ja iskivät paria nassuun niin, että veri lensi. MUT HYÖDYIN IDIOOTEISTA. Koska Kamijo kiskottiin yleisöön, niin äijä tarrasi mua kädestä kiinni. En osannut tehdä yhtään mitään siinä, pidin vaan kädestä kiinni ja katsoin silmiin. JÄÄTÄVÄÄ. Huh kyl kannatti tapella kotona vanhempien kanssa ja jonottaa kolme tuntia paskaisella asfaltilla. MIELETÖN KEIKKA. Jäi kyl nyt ekasta keikkakerrasta melko korkeat odotukset tulevaisuuden varalle, koska jätkät olivat suunnitelleet kaiken pienintäkin yksityiskohtaa myöten. Mm. Kamijon käydessä korjailemassa meikkiä, muut vetivät mielettömän instrumentaalikappaleen, jota ei ole julkaistu missään. Ja ottivat jätkät tosi hienosti yleisön huomioon, joku synttärisankari sai plekun ja silityksiä päähän ja Hizaki oli ihan paniikissa, kun ensimmäiset pyörtyi. Plus naurua riitti.
Nyt se loppui. :--------D Oon kyl ihan täpinöissäni vieläkin. Erityisesti, koska olen niitä harvoja jotka saivat kätellä kaikkia neljää.
Mut meitsi menetti eilen TAVASTIANEITSYYTENSÄ, koska päätettiin mennä katsomaan raitasukkien keskelle Versaillesia. Ihan mieletön keikka, mieletön tunnelma. Aloittelin oikeasta reunasta neljännestä rivistä ja pääsin loppujen lopuksi parhaimmillaan keskelle ekaan/toiseen riviin. Ihan mieletön tunnelma. Mitä nyt siellä oli tappamisen meininki päällä (mm. multa revittiin silmälaseja päästä ja nilkat on aivan yhtä naarmua ja mustelmaa) ja venäläiset katkas jonkun solisluun ja iskivät paria nassuun niin, että veri lensi. MUT HYÖDYIN IDIOOTEISTA. Koska Kamijo kiskottiin yleisöön, niin äijä tarrasi mua kädestä kiinni. En osannut tehdä yhtään mitään siinä, pidin vaan kädestä kiinni ja katsoin silmiin. JÄÄTÄVÄÄ. Huh kyl kannatti tapella kotona vanhempien kanssa ja jonottaa kolme tuntia paskaisella asfaltilla. MIELETÖN KEIKKA. Jäi kyl nyt ekasta keikkakerrasta melko korkeat odotukset tulevaisuuden varalle, koska jätkät olivat suunnitelleet kaiken pienintäkin yksityiskohtaa myöten. Mm. Kamijon käydessä korjailemassa meikkiä, muut vetivät mielettömän instrumentaalikappaleen, jota ei ole julkaistu missään. Ja ottivat jätkät tosi hienosti yleisön huomioon, joku synttärisankari sai plekun ja silityksiä päähän ja Hizaki oli ihan paniikissa, kun ensimmäiset pyörtyi. Plus naurua riitti.
Nyt se loppui. :--------D Oon kyl ihan täpinöissäni vieläkin. Erityisesti, koska olen niitä harvoja jotka saivat kätellä kaikkia neljää.
Satu- Kuminauha
- Viestien lukumäärä : 100
Hui hitto mä vihaan soittaa ihmisille joita en tunne : D
Satu/ Kuulostaa aika mahtavalta keikalta! Kaikki keikat vaan on parasta, huomenna lähtö Saloon TGL:llän keikkaa kuuntelemaan : D
Satu/ Kuulostaa aika mahtavalta keikalta! Kaikki keikat vaan on parasta, huomenna lähtö Saloon TGL:llän keikkaa kuuntelemaan : D
Siivouspäivä <3 tai no meil on joka päivä perjaattees, ku meil on vuorot, mut torstai on se virallinen siivouspäivä ku me molemmat siivotaa. Itseasiassa mä vihaan siivoomista, mut ainaki kämppä on sit kondikses :--D en haluais kyl et tää olis samanlainen sikolätti ku aikasemmin.
Wooder, arvaa oliko. Tässä on nyt mennyt kaksi päivää keikasta ja mulla on edelleenkin päällä jonkinlainen adrenaliinipiikki ja kamala tärinä. Huisia. : D Toivottavasti nyt ei ilmotella mitään hyviä keikkoja vähään aikaan, noi reissut on niin kalliita (liput 30-40 + junat 40 + ruoka + pakolliset ostokset = yli 120e)
Satu- Kuminauha
Aaaa, onneks mä tykkään enimmäkseen pelkästään suomalaisista bändeistä ni on varaa mistä valita, keikat siis. Alle puolet niistä keikoista millä on tähän mennessä käyny, on ollut maksullisia. Mutta junatkin on niin kalliita että helposti menee yli viisikymppiäkin juniin (hehhe, Kouvolasta Saloon juniorina 22 euroa, takasin vähän enemmän kun olin Järvenpäässä yötä) Mutta niin innoissani oon edelleen tosta eilisestä Salon iltatorista että kannattaa maksaa. (;
Öääh, oon käyny juoksemassa nyt parina päivänä matalalla sykkeellä, jää nähtäväksi tuleeko tuloksia : D
Jehna- Silkkinauha
- Ikä : 29
Viestien lukumäärä : 192
Mä en jotenkin suomikeikkoihin lämpeä. Periaatteessa PMMP ja Poets Of The Fall olis ainoita, joita voisin käydä kattelemassa. Mut en ole mikään tr00 fani, joten ei vaan jotenki nappaa.. Toisaalta noissa säilyy maku, kun käy harvoin. Mut nyt venaan niin kauan kunnes MUCC, Plastic Tree tai Moi dix Mois tulee Suomeen. Dir en greytä on kuitenkin turha tänne odottaa.. : D
Satu- Kuminauha
Olishan se toki niinkin että jos harvemmin pääsis niin paremmin säilyis maku mutta en mä pistä pahakseni vaikka tänä kesänä näänkin The Giant Leapin useamman kuin yhden kerran. Ja syksymmällä WP! Toivottavasti jos tulee s-keikkoja... Varmaan taas ainakin joku akkarikeikka jossain, kelpaa sekin. Harmittaa vaan kun taitaa sittenkin jäädä Summer Up väliin. Eipä ole rahaa lippuihin kun kaikki meni Saloon. ): Nooo jos sieltä nyt tulis sitten jotain muita korvaavia keikkoja eteen, ainakin Fintelligensin nään jo tuolla Linnoituksen Yössä. Todella harmi ettei Apulanta keikkaile ollenkaan tänä kesänä (KOKO VUOTEEN!!) ja muutenkin ei nyt hirveesti jää rahaa käteen kaikkien menojen jälkeen joten ei tuu kierrettyä keikkojakaan ellei siellä todella ole jotain jonka haluun nähä. : D
Mä oon ottanu nyt kesällä niin paljon kuvia, että en ehi muokkaan niitä kaikkia hyviä : D
Sivu 19 / 22 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22
Nuoret Kuvaajat :: Muut :: Hiekkalinna
Sivu 19 / 22
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Su 25 Joulu - 14:23 kirjoittaja Meewi
» Moikka........
La 29 Loka - 20:13 kirjoittaja ratsastaja
» Copymerkit kuviin
La 29 Loka - 20:07 kirjoittaja ratsastaja
» Aktiivisuusleikki
Ma 27 Joulu - 14:18 kirjoittaja LLEO