Nuoret Kuvaajat


Join the forum, it's quick and easy

Nuoret Kuvaajat
Nuoret Kuvaajat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
HUOMIO!
HUOMIO! TÄLLE FOORUMILLE EI OTETA ENÄÄN UUSIA KÄYTTÄJIÄ. FOORUMI SIIRTYY KAHDEN VIIKON SISÄLLÄ (1.10) OSOITTEESEEN HTTP://nuoretkuvaajat.foorumit.fi. KESKUSTELUALUEET LUKITAAN!
Kirjaudu sisään

Unohdin salasanani

Haku
 
 

Näytä tulokset:
 


Rechercher Tarkennettu haku

Viimeisimmät aiheet
» Canonistit
HP esittäytyy EmptySu 25 Joulu - 14:23 kirjoittaja Meewi

» Moikka........
HP esittäytyy EmptyLa 29 Loka - 20:13 kirjoittaja ratsastaja

» Copymerkit kuviin
HP esittäytyy EmptyLa 29 Loka - 20:07 kirjoittaja ratsastaja

» Aktiivisuusleikki
HP esittäytyy EmptyMa 27 Joulu - 14:18 kirjoittaja LLEO

» Objektiivit?
HP esittäytyy EmptySu 26 Joulu - 13:39 kirjoittaja Jaasalb

» HEY YOU! Meet my blog!
HP esittäytyy EmptyTo 28 Loka - 22:24 kirjoittaja eeajunia

» Yleinen pulina
HP esittäytyy EmptyTi 21 Syys - 19:40 kirjoittaja Ssatu

» Videokuvaus
HP esittäytyy EmptyMa 20 Syys - 18:02 kirjoittaja Sammy

Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 1 käyttäjä paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 1 Vierailija

Ei

[ Näytä koko lista ]


Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 19 käyttäjää, tämä oli Ti 15 Kesä - 19:47

HP esittäytyy

Siirry alas

HP esittäytyy Empty HP esittäytyy

Viesti kirjoittaja HP To 4 Helmi - 18:32

Olen Henna, ikää on 15vuotta, toukokuussa kylläkin täytän 16v. Asun Lappeenrannassa, ja voin sanoa ihan suoraan että vihaan tätä paikkaa, aivan *erseestä. Rakastan lappia, olen syntynyt siellä mutta meijän oli pakko muutta töiden takia tänne lperseeseen. Onneksi toivonmukaan pääsen kesän jälkeen pois täältä, jos vain suinkin pääsen sinne opiskelemaan minne pyrin (eläintenhoitajaksi). Luonteeltani olen suorasanainen, sanon kyllä suoraa ja katumatta mitä ajattelen asioista, se tekee minusta aika vihattavan ihmisen Siskoni kuvailee minua pieneksi ja pippuriseksi, kärttysäksi, ja vihaiseksi. Ja sitähän mä kai olenkin, suurimmaksi osaksi. Kuitenkin osa ihmisistä kuvailee minua iloiseksi, oudoksi, ja huumorintajuiseksi. Sekavaa, eikö? Käyttäydyn eri tavalla eri seurassa kai.

Rrakastan eläimiä, ne ovat elämäni suola. Itselläni on kaksi kania tällä hetkellä, lisäksi olen omistanut tuliliskoja & akaattikotiloita. Kokemusta minulla on myös koirista, isälläni on ollut niitä aina. Hevosista + pienistä jyrsiöistä + kissoista löytyy myös hiukan kokemusta. Harrastan myös valokuvausta (yllätys! :D), aloitin vkuvaamisen n. 3vuotta sitten. Kuvaan nykyään Sony A200 kameralla, ja Sony 18-70 mm F3.5-5.6 & Sigma 70-300mm F4-5.6 objektiiveilla.

Minut löytää harhakuvasta nimimerkillä Gek, ja petsiessä olen Huuko & Ninja risteytyskanien omistaja :3
HP
HP

Ikä : 30
Paikkakunta : Lappeenranta
Viestien lukumäärä : 24
Join date : 11.01.2010

http://kanifobia.kuvat.fi/kuvat/

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa