HUOMIO!
HUOMIO! TÄLLE FOORUMILLE EI OTETA ENÄÄN UUSIA KÄYTTÄJIÄ. FOORUMI SIIRTYY KAHDEN VIIKON SISÄLLÄ (1.10) OSOITTEESEEN HTTP://nuoretkuvaajat.foorumit.fi. KESKUSTELUALUEET LUKITAAN!Kirjaudu sisään
Haku
Viimeisimmät aiheet
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 10 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 10 Vierailijaa Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 64 käyttäjää, tämä oli Ti 19 Marras - 14:46
ecobox31 aka Sonja
2 posters
Sivu 1 / 1
ecobox31 aka Sonja
Hello! Olen Sonja täältä eteläsuomesta ja olen 16 vuotta (elokuussa 17). Tällä hetkellä olen lukion 1 luokalla. Innostuin valokuvauksesta n. 4 vuotta sitten mutta se jäi muutamaksi vuodeksi. Nyt talvella innostuin uudestaan ja tällä hetkellä otan kuvia iskän kameralla (omin sen :D) joka on olympus sp-560uz. Ei siis ole järkkäri, mutta ihan hyvä kamera. Kovasti haluaisin järkkärin, mutta ei tuota rahaa ole millä vois ostaa. Olen nyt yrittänyt kuvailla manuaalilla mutta usein tulee kuitenkin käytettyä myös autoa. Tässä kamerassa manuaalitarkennus on tosi hidas, ja automaatti ei aina toimi mun tahdon mukaan. Tykkään erityisesti makrokuvauksesta ja luontokuvauksesta. Jos vastaan tulee eläimiä niin kyllä niistäkin tykkään ottaa kuvia Ihmisistä tms. en oikein tykkää ottaa kuvia mutta kyllä nekin menee. Allekirjoituksessa pitäisi olla toimiva linkki mun parhaimpiin kuviin.
ecobox31- Kuminauha
- Ikä : 31
Viestien lukumäärä : 142
Vs: ecobox31 aka Sonja
Tervetuloa!
[You must be registered and logged in to see this link.] pidin varsinkin tästä kuvasta, siinä veden liikkeet tuovat hienon tunnelman kuvaan.
[You must be registered and logged in to see this link.] pidin varsinkin tästä kuvasta, siinä veden liikkeet tuovat hienon tunnelman kuvaan.
Vs: ecobox31 aka Sonja
Kiitos : )
ecobox31- Kuminauha
- Ikä : 31
Viestien lukumäärä : 142
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Su 25 Joulu - 14:23 kirjoittaja Meewi
» Moikka........
La 29 Loka - 20:13 kirjoittaja ratsastaja
» Copymerkit kuviin