HUOMIO!
HUOMIO! TÄLLE FOORUMILLE EI OTETA ENÄÄN UUSIA KÄYTTÄJIÄ. FOORUMI SIIRTYY KAHDEN VIIKON SISÄLLÄ (1.10) OSOITTEESEEN HTTP://nuoretkuvaajat.foorumit.fi. KESKUSTELUALUEET LUKITAAN!Kirjaudu sisään
Haku
Viimeisimmät aiheet
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 4 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 4 Vierailijaa Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 64 käyttäjää, tämä oli Ti 19 Marras - 14:46
Täällä heidd eli Heidi
Sivu 1 / 1
Täällä heidd eli Heidi
Eli oon tosiaan Heidi (nimimerkki on tosi ovela joo) ja oon siinä kohta liki 15. Valokuvausta oon "harrastanu" tässä epäsäännöllisen säännölisesti pari vuotta, ottanu lähinnä kuvia kun on sellanen olo : D Kamerana toimii Canon EOS 400D, pari kolhua on jo saanut, mutta toimii silti ihan täydellisesti mun tarpeisiini. Yritän oppia kuvailusta aina uutta ja netistä onneks löytyy aina kaikkee mukavaa. Ja jos jokin probleemi vaivaa eikä googlekaan anna vastausta ni käännyn isän puoleen joka joskus nuoruusvuosinaan valkovas vähän enemmänki. Kuvia mulla ei oikein esillä ole missään, mutta voisin jossain vaiheessa niille jonkun sivun rakentaa.
heidd- Silkkinauha
- Viestien lukumäärä : 172
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Su 25 Joulu - 14:23 kirjoittaja Meewi
» Moikka........
La 29 Loka - 20:13 kirjoittaja ratsastaja
» Copymerkit kuviin
La 29 Loka - 20:07 kirjoittaja ratsastaja
» Aktiivisuusleikki
Ma 27 Joulu - 14:18 kirjoittaja LLEO