HUOMIO!
HUOMIO! TÄLLE FOORUMILLE EI OTETA ENÄÄN UUSIA KÄYTTÄJIÄ. FOORUMI SIIRTYY KAHDEN VIIKON SISÄLLÄ (1.10) OSOITTEESEEN HTTP://nuoretkuvaajat.foorumit.fi. KESKUSTELUALUEET LUKITAAN!Kirjaudu sisään
Haku
Viimeisimmät aiheet
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 2 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 2 Vierailijaa Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 64 käyttäjää, tämä oli Ti 19 Marras - 14:46
Valokeilassa Afrodite.
2 posters
Sivu 1 / 1
Valokeilassa Afrodite.
Heipatirallaa!
Olen Afrodite(oikealta nimeltäni Anni) ja olen 13-vuotias, nuori valokuvaaja. Valokuvauksen lisäksi harrastan kolme kerta viikossa ratsastusta - sekä tietysti virtuaalihevostelua. Virtuaalipiireissä pyörin nimimerkillä Cisco - toivottavasti se sanoo jollekkin jotain.
Luonteeltani olen ehkä vähän vakavanpuoleinen (tai tylsä, miten sen ottaa..) mutta totta kai minusta löytyy se hassu ja hauska puoli - mutta vain tietyssä seurassa. Olen päättäväinen ja aika rohkea - toisinsanoen en pelkää uusia asioita.
Valokuvausta olen harrastanut vasta vähän yli vuoden - sainhanh kamerani vasta heinäkuun loppupuolella -09. Siitä lähtien olen opettellut kameran käyttöä ja kuvauksen niksejä, ja nyt lähes kaikki kuvani onnistuvat, vaikka joissakin liikekuvissa on vielä haastetta. Käytössänihän on Olympuksen E-620 ja siihen sopivia objekteja löytyy kaksi kappaletta, niin kuin myös irrallinen salamakin. Tarkoituksena olisi viimeistään jouluna hankki pidemmän puoleinen objektiivi.
Olen Afrodite(oikealta nimeltäni Anni) ja olen 13-vuotias, nuori valokuvaaja. Valokuvauksen lisäksi harrastan kolme kerta viikossa ratsastusta - sekä tietysti virtuaalihevostelua. Virtuaalipiireissä pyörin nimimerkillä Cisco - toivottavasti se sanoo jollekkin jotain.
Luonteeltani olen ehkä vähän vakavanpuoleinen (tai tylsä, miten sen ottaa..) mutta totta kai minusta löytyy se hassu ja hauska puoli - mutta vain tietyssä seurassa. Olen päättäväinen ja aika rohkea - toisinsanoen en pelkää uusia asioita.
Valokuvausta olen harrastanut vasta vähän yli vuoden - sainhanh kamerani vasta heinäkuun loppupuolella -09. Siitä lähtien olen opettellut kameran käyttöä ja kuvauksen niksejä, ja nyt lähes kaikki kuvani onnistuvat, vaikka joissakin liikekuvissa on vielä haastetta. Käytössänihän on Olympuksen E-620 ja siihen sopivia objekteja löytyy kaksi kappaletta, niin kuin myös irrallinen salamakin. Tarkoituksena olisi viimeistään jouluna hankki pidemmän puoleinen objektiivi.
Vs: Valokeilassa Afrodite.
Tervetuloa, asutkin ilmeisesti tässä aika lähellä mua kun ihan Kirkkonummen rajalla itse sijaitsen. Millä tallilla käyt?
Jehna- Silkkinauha
- Ikä : 29
Viestien lukumäärä : 192
No oho, mäkin kävin Ponimaassa joskus pari vuotta sitten ja ihania nyffejä oli. Medi ja Lempi varsinkin (ja Raisa <3), Irina oli sillon opena ja kiva oli : )
Jehna- Silkkinauha
- Ikä : 29
Viestien lukumäärä : 192
oo Mulla oli Lempi puol vuotta ylläpidossa Raisalla ei enää ratsasteta = polvissa nivelrikko, kinnerpatti + selkä kipeenä ;< Medi ja Lempi lähti Eräjärvelle eläkkeelle (terhi myi tallin yhelle katille ja lähti tonne eräjärvelle). Mä ratsastan tuolla nyt sitä Veera-suokkia
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Su 25 Joulu - 14:23 kirjoittaja Meewi
» Moikka........
La 29 Loka - 20:13 kirjoittaja ratsastaja
» Copymerkit kuviin
La 29 Loka - 20:07 kirjoittaja ratsastaja
» Aktiivisuusleikki
Ma 27 Joulu - 14:18 kirjoittaja LLEO