Nuoret Kuvaajat


Join the forum, it's quick and easy

Nuoret Kuvaajat
Nuoret Kuvaajat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
HUOMIO!
HUOMIO! TÄLLE FOORUMILLE EI OTETA ENÄÄN UUSIA KÄYTTÄJIÄ. FOORUMI SIIRTYY KAHDEN VIIKON SISÄLLÄ (1.10) OSOITTEESEEN HTTP://nuoretkuvaajat.foorumit.fi. KESKUSTELUALUEET LUKITAAN!
Kirjaudu sisään

Unohdin salasanani

Haku
 
 

Näytä tulokset:
 


Rechercher Tarkennettu haku

Viimeisimmät aiheet
» Canonistit
LottaLottaLottaLotta attoLattoLattoLattoL EmptySu 25 Joulu - 14:23 kirjoittaja Meewi

» Moikka........
LottaLottaLottaLotta attoLattoLattoLattoL EmptyLa 29 Loka - 20:13 kirjoittaja ratsastaja

» Copymerkit kuviin
LottaLottaLottaLotta attoLattoLattoLattoL EmptyLa 29 Loka - 20:07 kirjoittaja ratsastaja

» Aktiivisuusleikki
LottaLottaLottaLotta attoLattoLattoLattoL EmptyMa 27 Joulu - 14:18 kirjoittaja LLEO

» Objektiivit?
LottaLottaLottaLotta attoLattoLattoLattoL EmptySu 26 Joulu - 13:39 kirjoittaja Jaasalb

» HEY YOU! Meet my blog!
LottaLottaLottaLotta attoLattoLattoLattoL EmptyTo 28 Loka - 22:24 kirjoittaja eeajunia

» Yleinen pulina
LottaLottaLottaLotta attoLattoLattoLattoL EmptyTi 21 Syys - 19:40 kirjoittaja Ssatu

» Videokuvaus
LottaLottaLottaLotta attoLattoLattoLattoL EmptyMa 20 Syys - 18:02 kirjoittaja Sammy

Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 1 käyttäjä paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 1 Vierailija

Ei

[ Näytä koko lista ]


Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 19 käyttäjää, tämä oli Ti 15 Kesä - 19:47

LottaLottaLottaLotta attoLattoLattoLattoL

2 posters

Siirry alas

LottaLottaLottaLotta attoLattoLattoLattoL Empty LottaLottaLottaLotta attoLattoLattoLattoL

Viesti kirjoittaja Lotta L Pe 18 Kesä - 16:52

Minunkin sitten piti tällainen rustata vaikka huono olenki itseäni esittelemään. :---------)

Olen siis lokakuussa syntynyt, viitisen vuotta valokuvausta harrastanut tyttönen, jonka valokuvausinnostus lähti maisemakuvista ja nykyään olen keskittynyt lähes kokonaan ihmiskuvaukseen. Oikeastaan ihmiskuvauksen saralla haluan kehittyä eniten, vaikka valokuvaajan ammatti minua ei erityisesti enää houkutakkaan sen vaihtelevan työmäärän vuoksi.

Valokuvauksen lisäksi pelaan jääkiekkoa ja ringetteä, joten kuvaaminen jää usein ainakin talviaikaisin taka-alalle. Kesällä tulee sitten kuvattua senkin edestä.

Valokuvaaminen on minulle pääasiassa onnistumisen riemun tuntemista tai oikeastaan halua tuntea sitä. Kuvien muokkaamisesta en juuri ole kiinnostunut, vaikkakin se minulla suht hyvin hallussa onkin. Mustavalko- seepia- ja värikylläisyyden /kontrastin lisääminen riittävät minulle aivan hyvin.

Tällä hetkellä kuvauspartnereitani ovat Nikon D40 runko ja kaksi objektiivia, sekä kompakti Panasonic Lumix DMC FZ1, joka tosin on aikansa jo elänyt. Jälkimmäinen toimii minulla varakamerana ja oli harrastukseni alkuaikoina minulle oiva opetusmestari.

Toivon kovasti palautetta kuvistani forran eri osa-alueilla. Ei mulla muuta, kiitoos. Lotta
Lotta L
Lotta L

Ikä : 30
Paikkakunta : Laitila
Viestien lukumäärä : 40
Join date : 17.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

LottaLottaLottaLotta attoLattoLattoLattoL Empty Vs: LottaLottaLottaLotta attoLattoLattoLattoL

Viesti kirjoittaja Ross La 19 Kesä - 13:53

Tervetuloa sullekin, toivottavasti viihdyt : )! (kuulostipas kliseiseltä)
Ross
Ross
Moderaattori

Paikkakunta : Savonlinna
Viestien lukumäärä : 464
Join date : 13.12.2009

http://willakuono.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

LottaLottaLottaLotta attoLattoLattoLattoL Empty Vs: LottaLottaLottaLotta attoLattoLattoLattoL

Viesti kirjoittaja Lotta L La 19 Kesä - 22:59

Kiitoskiitos.
Lotta L
Lotta L

Ikä : 30
Paikkakunta : Laitila
Viestien lukumäärä : 40
Join date : 17.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

LottaLottaLottaLotta attoLattoLattoLattoL Empty Vs: LottaLottaLottaLotta attoLattoLattoLattoL

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa