HUOMIO!
HUOMIO! TÄLLE FOORUMILLE EI OTETA ENÄÄN UUSIA KÄYTTÄJIÄ. FOORUMI SIIRTYY KAHDEN VIIKON SISÄLLÄ (1.10) OSOITTEESEEN HTTP://nuoretkuvaajat.foorumit.fi. KESKUSTELUALUEET LUKITAAN!Kirjaudu sisään
Haku
Viimeisimmät aiheet
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 5 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 5 Vierailijaa Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 64 käyttäjää, tämä oli Ti 19 Marras - 14:46
Teema: Luontokuvat
+19
Lotta L
katimau
Puk
Ross
liisapp
heidd
Satu
Suvi
Ssatu
rouskuu
LLEO
Nekkku
Cendré
Cabiza
Alica
remi
wooder
Jehna
sprowdy
23 posters
Sivu 4 / 4
Sivu 4 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: Teema: Luontokuvat
Tosi kiva toi lintu, värit kohillaan. EN tiiä miks mut tulee jotenki mieleen. Blaah ehkä oon vähä vajaa
liisapp- Pronssinauha
Viestien lukumäärä : 570
Ehkä linnussa on havaittavissa pientä epätarkkuttaa ja harmillinen kromaattinen abreviaatio vähän häiritsee, joka on ongelmana yleensä ainakin västäräkkejä kuvatessa johtuen niiden mustavalkoisesta värityksestä. Hyvä kuva muuten : )
Västäräkit on ärsyttävän vaikeita kuvata varmaan juuri tuon Ssatun mainitseman ongelman takia.
Sisiliskoja liikkellä tänään ja niistä 3 kuvaa sain. Viimeisessä koko kroppa ei ole tarkentunut mutta se on (melkein) tarkoituksellista koska ilme on siinä tärkein :-D
[You must be registered and logged in to see this link.]
Sisiliskoja liikkellä tänään ja niistä 3 kuvaa sain. Viimeisessä koko kroppa ei ole tarkentunut mutta se on (melkein) tarkoituksellista koska ilme on siinä tärkein :-D
Jehna- Silkkinauha
- Ikä : 29
Viestien lukumäärä : 192
jehna ;
Kuva1.
Tausta on aivan upea ja kivan värinen, ehkä jostain syystä olisin tässä taustassa liskon kokonaisena kuvan keskelle, se jää jotenkin huomiotta tuolla sivummalla ja vain osittaisena. Huomio kiinnittyy enemmän vihreisiin lehtiin kuin itse pääkohteeseen.
Kuva2.
Tämä oli lempparini näistä. Tykkäsin liskon asennosta, ainoa miinus kuvan värittömyys. Minun silmääni kuva olisi liki täydellinen jos edellisen kuvan vihreyttä oltaisiin saatu tämänkin kuvan taustalle!
Kuva3.
Nojoo, makuasiahan tämä on, mutta itse en tuosta tarkennuksesta oikein pidä. Mielestäni myös se, että liskon pää näyttää kauhean pieneltä, on häiritsevää. Mutta joo, tausta ja asettelu ovat hyviä, pojot siitä.
(-:
Kuva1.
Tausta on aivan upea ja kivan värinen, ehkä jostain syystä olisin tässä taustassa liskon kokonaisena kuvan keskelle, se jää jotenkin huomiotta tuolla sivummalla ja vain osittaisena. Huomio kiinnittyy enemmän vihreisiin lehtiin kuin itse pääkohteeseen.
Kuva2.
Tämä oli lempparini näistä. Tykkäsin liskon asennosta, ainoa miinus kuvan värittömyys. Minun silmääni kuva olisi liki täydellinen jos edellisen kuvan vihreyttä oltaisiin saatu tämänkin kuvan taustalle!
Kuva3.
Nojoo, makuasiahan tämä on, mutta itse en tuosta tarkennuksesta oikein pidä. Mielestäni myös se, että liskon pää näyttää kauhean pieneltä, on häiritsevää. Mutta joo, tausta ja asettelu ovat hyviä, pojot siitä.
(-:
Lotta L- Ikä : 31
Viestien lukumäärä : 40
Ssatulle kiitoksia kehuista ja Lotalle pitkistä ja ytimekkäistä kommenteista ja kritiikistä. Tuosta pikkupääliskosta täytyy sanoa että sillä oli oikeasti tuollaiset mittasuhteet ja maha oli valtava mutta kuvakulma saa sen vielä paremmin (/pahemmin) esille :-)
Jehna- Silkkinauha
Hienoja kuvia, tosin vähän liian tummia mun mieleen. Taitaa olla joku halpis valovoimanen kun on 5 lehtinen aukko. ; )
^^ jaoteltu ihan vuoden ajan mukaan. (huom! kesässä uusia kuvia!!!)
^^ jaoteltu ihan vuoden ajan mukaan. (huom! kesässä uusia kuvia!!!)
jemuli- Viestien lukumäärä : 11
Tapasin [You must be registered and logged in to see this link.].
Jehna- Silkkinauha
Hyvä jos joku osaa tunnistaa, toi on varmaankin vähän reissussa rähjääntynyt tai aika vauveli vasta. Meillä oli iskän kanssa tiukka keskustelu ton lajista : D
Jehna- Silkkinauha
Tuskin toi on kumpaakaan, se on vaan naaras : D Koiras on se mustan värinen ja keltanokkanen, naaras on tommonen ruskee.
Googlen kuvien perusteella ensin katoin että ei olisi mutta ompas sittenkin, vähän pörröinen vaan. Mä en voi tajuta tätä lintujentuntemusta, vaikka tuli voitettua tän vuoden erämelonnan sm iskän kanssa kun saatiin niin hyvät pisteet kaikista tunnistustehtävistä. Kyllä se tieto karttuu kun alkaa kuvailla aktiivisemmin tolla uudella putkella 8-)
Jehna- Silkkinauha
Kyllä toi mustarasneiti on. Paljon oon lintuja bongaillut ja tuo sattuu olemaan äitin lempilintu. : ) Oranssi nokka paljastaa pitkälti.
Joo kyllä se taito karttuu : ) Mä oon ollut mun koko elämän kiinnostunut linnuista ja oon aina bongaillu niitä. On sitä tullut opittua tunnistaan lennosta eri pikkulintulajeja ilman putkeakin, koska niilläkin on ominaisia lentotapoja.
Oi, mä olen surkea tunnistamaan lintuja. Tunnistan variksen, harakan, joutsenen ja västäräkin. Jos läheltä näkee niin punatulkun ja talitintin :DD Ehkä jonkilainen harjoitus olis tarpeen : D
ecobox31- Kuminauha
- Ikä : 31
Viestien lukumäärä : 142
[You must be registered and logged in to see this link.] kuva keskikesän lieppeillä. Jotenkin miellyttä mun silmää.
Kyllähän toi on mukava otos : ) Valo lankeaa kivasti noihin kukkiin, ehkä vaan toi kaikista etummainen kukkien edessä oleva kasvi häiritsee hieman.
Tylsähköjä mutta laitetaas nyt silti. (Pettämätön taktiikka pilata omakin fiilis, haukkua suoraan tylsiksi omat kuvat : DDD)
wooder: Toi toinen kuva on tosi ihana!Tykkään ite ainakin kovin.:)
ite kaivelin vanhoja kansioita ja tämmösen sit revin sieltä..(elävä on, eläintarhassa näpätty)
ite kaivelin vanhoja kansioita ja tämmösen sit revin sieltä..(elävä on, eläintarhassa näpätty)
snadisni- Ikä : 30
Viestien lukumäärä : 28
Oli kamera mukana metsälenkillä ja lörmäsin pariin sieneen, pakko niitä oli kuvata. : D "Kasvit" kansiossa on loput sienikuvat.
Oli kamera mukana metsälenkillä ja lörmäsin pariin sieneen, pakko niitä oli kuvata. : D "Kasvit" kansiossa on loput sienikuvat.
Sivu 4 / 4 • 1, 2, 3, 4
Sivu 4 / 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Su 25 Joulu - 14:23 kirjoittaja Meewi
» Moikka........
La 29 Loka - 20:13 kirjoittaja ratsastaja
» Copymerkit kuviin
La 29 Loka - 20:07 kirjoittaja ratsastaja
» Aktiivisuusleikki
Ma 27 Joulu - 14:18 kirjoittaja LLEO
» Objektiivit?