HUOMIO!
HUOMIO! TÄLLE FOORUMILLE EI OTETA ENÄÄN UUSIA KÄYTTÄJIÄ. FOORUMI SIIRTYY KAHDEN VIIKON SISÄLLÄ (1.10) OSOITTEESEEN HTTP://nuoretkuvaajat.foorumit.fi. KESKUSTELUALUEET LUKITAAN!Kirjaudu sisään
Haku
Viimeisimmät aiheet
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 25 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 25 Vierailijaa Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 64 käyttäjää, tämä oli Ti 19 Marras - 14:46
Aiki esittäytyyy...
3 posters
Sivu 1 / 1
Aiki esittäytyyy...
Moi kaikille!
Olen ihan uusi täällä foorumilla ja oikeastaan myös kuvauksen parissa. Pokkarilla tietty oon kuvaillut jo monia vuosia, mutten voi sanoa että se nyt mitään kuvaamista on ollut. Ennemminkin jotain räpsimistä.
No, nyt kuitenkin kun järkkärin sain (Canon EOS 450D) niin on alkanut sitten kuvaamaan ihan harrastuksena. Tosin tässä vasta vajaan kuukauden kamera on näpyissäni ollut, jotta eiköhän tämä vuos vielä ainakin opetella vasta kameraa käyttämään. Lisäksi olen erään tutun CANON EOS 5D:llä ja erilaisilla objektiiveillä päässyt kokeilemaan joten laitan tähän muutamia kuvia näytille...
[You must be registered and logged in to see this link.]
Itse tykkään tällä hetkellä kaikkein eniten kuvata luontoa ja eläimiä. Lisäksi omien harrastusten ohella haluaisin myös erikoistua urheilu ja extreme-urheilukuviin.
Mutta tosiaan vasta amatööri.
Olen ihan uusi täällä foorumilla ja oikeastaan myös kuvauksen parissa. Pokkarilla tietty oon kuvaillut jo monia vuosia, mutten voi sanoa että se nyt mitään kuvaamista on ollut. Ennemminkin jotain räpsimistä.
No, nyt kuitenkin kun järkkärin sain (Canon EOS 450D) niin on alkanut sitten kuvaamaan ihan harrastuksena. Tosin tässä vasta vajaan kuukauden kamera on näpyissäni ollut, jotta eiköhän tämä vuos vielä ainakin opetella vasta kameraa käyttämään. Lisäksi olen erään tutun CANON EOS 5D:llä ja erilaisilla objektiiveillä päässyt kokeilemaan joten laitan tähän muutamia kuvia näytille...
[You must be registered and logged in to see this link.]
Itse tykkään tällä hetkellä kaikkein eniten kuvata luontoa ja eläimiä. Lisäksi omien harrastusten ohella haluaisin myös erikoistua urheilu ja extreme-urheilukuviin.
Mutta tosiaan vasta amatööri.
Aiki- Viestien lukumäärä : 6
Vs: Aiki esittäytyyy...
Hei, tervetuloa! Sullahan on ihan kivoja kuvia vaikka ihan uus kamera onkin :)! Sekaan vaan.
Vs: Aiki esittäytyyy...
Hyvä saada taas uutta verta kehiin kun on aika tahmeaa tämä keskustelu :-D tervetuloa multakin siis ja lupaavalta näyttää vaikka vasta aloittelet.
Jehna- Silkkinauha
- Ikä : 29
Viestien lukumäärä : 192
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Su 25 Joulu - 14:23 kirjoittaja Meewi
» Moikka........
La 29 Loka - 20:13 kirjoittaja ratsastaja
» Copymerkit kuviin
La 29 Loka - 20:07 kirjoittaja ratsastaja
» Aktiivisuusleikki