HUOMIO!
HUOMIO! TÄLLE FOORUMILLE EI OTETA ENÄÄN UUSIA KÄYTTÄJIÄ. FOORUMI SIIRTYY KAHDEN VIIKON SISÄLLÄ (1.10) OSOITTEESEEN HTTP://nuoretkuvaajat.foorumit.fi. KESKUSTELUALUEET LUKITAAN!Kirjaudu sisään
Haku
Viimeisimmät aiheet
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 11 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 11 Vierailijaa Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 64 käyttäjää, tämä oli Ti 19 Marras - 14:46
Muut harrastuksesi?
+12
katimau
m`key
sini
Cendré
Ross
Nekkku
Alica
aiheeton
Jehna
wooder
LLEO
sprowdy
16 posters
Nuoret Kuvaajat :: Muut :: Hiekkalinna
Sivu 1 / 1
Muut harrastuksesi?
Mitä muuta harrastat valokuvaamisen ohella?
--
Itse soitan kitaraa ja pianoa, tykkään käsitöistä, bloggailen ja tykkään myös shoppailla. Siitä lisää blogissa [You must be registered and logged in to see this image.]
--
Itse soitan kitaraa ja pianoa, tykkään käsitöistä, bloggailen ja tykkään myös shoppailla. Siitä lisää blogissa [You must be registered and logged in to see this image.]
Vs: Muut harrastuksesi?
Valokuvausken lisäksi harrastan Agilityä, tokoa, muuta koirailua... Silloin tällöin käyn gymin jumpissa ja uimassa... Rullaluistelua kesällä ja laskettelua ja lautailua talvella. Tietokoneella "leikkimistä", eli surffaamista ja kotisivujen tekemistä etc.
Harrasta kuvaamisen lisäksi tokoa, agilitya, näyttelyitä/mätsäreitä, tanssia, laskettelua ja netissä surffailemista Liikaa kaikkea, kun vielä lentopallo on tulossa suunnitelmiin
Tokoa, hip hoppia, partiota, valokuvausta, ja muuta mitä ei voi luokitella virallisiksi harrastuksiksi kuten epämääräisten ulkoasujen tekoa yms.
//wooder: mikä siinä on noin hauskaa : D? Unohdin mainita koirajuoksun.
//wooder: mikä siinä on noin hauskaa : D? Unohdin mainita koirajuoksun.
Viimeinen muokkaaja, Jehna pvm Ke 16 Joulu - 17:21, muokattu 1 kertaa
Jehna- Silkkinauha
- Ikä : 29
Viestien lukumäärä : 192
Hip hoppia! ;D ♥Jehna kirjoitti:Tokoa, hip hoppia, partiota, valokuvausta, ja muuta mitä ei voi luokitella virallisiksi harrastuksiksi kuten epämääräisten ulkoasujen tekoa yms.
toko,agility, heppailu, pianon soitto :3 Ja sitten vielä dataus >.<
aiheeton- Kuminauha
- Viestien lukumäärä : 105
Pianonsoittoa ja salibandyä harrastelen. Säbä saattaa kyllä jäädä, kun menee polvet tätä menoa kakaksi :'(
Alica- Viestien lukumäärä : 10
valokuvauksen lisäksi siis lentopalloa ja koirajuttuja, kuten TOKOa ja näyttelyitä, agility suunnitelmissa
Nekkku- Paikkakunta : Hämeenlinna
Viestien lukumäärä : 22
Valokuvauksen lisäksi agilitya, tokoa ja muita koirajuttuja. Sekä vähän epävirallisempana harrastuksena tietokone ja lukeminen.
Valokuvauksen lisäksi tanssia (eniten hiphoppia), piirtämistä ja koneellakin tulee oltua aika kauan. Ei ole yhtään virallista harrastusta oikeastaan, tai en tiedä voiko valokuvausta laskea siihen, mutta näin kotona siis vaan. Koiran kanssa tulee myös oltua aika paljon, lenkkeilyt ja rapsutukset.
Cendré- Teräsnauha
- Viestien lukumäärä : 66
Valokuvauksen lisäksi harrastan heppailua (osuus ravihevosesta), mikä tosin nyt taukoillut kun ei oo ollu heppaa millä ratsastella.
Koirien kanssa tykkään myös touhuilla.
Koirien kanssa tykkään myös touhuilla.
Minulla valokuvauksen rinnalla voimakkaimmin kulkee hevoset ja ratsastus. Hevostalleilta myös kipinä kuvaamisen lähti aikanaan. ;--)
Olen myös pitkään harrastanut kuvataiteita, käsitöitä sekä keikoilla käymistä.
Olen myös pitkään harrastanut kuvataiteita, käsitöitä sekä keikoilla käymistä.
Valokuvauksen lisäksi harrastan enimmäkseen virtuaalitalleja (koska dataan niin paljon :---D) ja ulkoasujen tekoja, varsinkin grafiikoiden, sillä koodaaminen on liian haastavaa puuhaa ja aika työlästäkin. Uintia pitäisi tässä lähipäivinä alkaa harrastaa laihdutusmielessä ja ehkä ratsastustakin, jos sattuisin vaikka kaverin äidin tallille tunneilla käymään :--)
Luin ensin vittuilua.. (ei siis pahalla.) Oonkohan kenties väsyny..katimau kirjoitti:Valokuvauksen lisäksi harrastan enimmäkseen virtuaalitalleja
OT
Cabiza- Teräsnauha
- Viestien lukumäärä : 91
Valokuvauksen lisäks harrastan ratsastusta ja pianonosoittoa. Katon myös paljon telkkua ja oon koneella aina kun ehtii. Oon harrastanut hip hoppia ja sulkkista, mutta ne on jääneet. En enää ehtis varmaan kauheesti muuta harrastaan, kun lukio vie niin paljon aikaa.
Ehkä ainut hieman pitkäikäisempi harrastus mulla taitaa olla pianonsoitto. Keväällä tulee 11 vuotta täyteen. Noihin vuosiin tosin mahtunut ihan liikaa pelkkää sluibailua ja olen alkanut saanna oikeasta soittamisesta kiinni vasta muutama vuosi sitten. Tutkintoja olen ny suorittanut vaan 1/3, mut kappaleiden kanssa pyöritään tolppa I ja IIa-tasolla suurin piirtein. Sit noita muita, niin hip hoppia olen tanssinut kohta neljä vuotta ja jazzia sivuaineena kaksi vuotta. Katsoo, jos ensi vuodeksi vaivautuisi/jaksaisi pyrkiä hip hopin SM-ryhmään. Vähän vielä suunnitelmat vaan auki ensi vuoden asuinpaikan suhteen, lähteäkö vai eikö lähteä Kuopioon lukion suuntaan.
Satu- Kuminauha
- Viestien lukumäärä : 100
Kuvaamisen lisäksi harrastan trampoliini voimistelua (:
edit: tykkään myös shoppailla ja jos harrastamiseksi lasketaan niin noiden eläimien hoitamista ja gerbiileiden kanssa agilityä.
edit: tykkään myös shoppailla ja jos harrastamiseksi lasketaan niin noiden eläimien hoitamista ja gerbiileiden kanssa agilityä.
Viimeinen muokkaaja, Nestah` pvm La 24 Huhti - 16:46, muokattu 1 kertaa
Kuulostaa hauskalta (:Nestah` kirjoitti:Kuvaamisen lisäksi harrastan trampoliini voimistelua (:
Ahaa, jess, saan alottaa viulunsoiton haitarin ohelle jos (kun) haluan! Viulu on kiva soitin. (sanoo ihminen joka ei ole ikinä edes koskenut vieluun) Ihanaa kun olen "lievästi" musiikki riippuvainen ja kahmin kaikkia harrastuksia jotka liittyvät musiikkiin. Tosin haitaria olen soittanut kohta kahdeksan vuotta.
Vituttaa koska en toisten harkkojen takia pääse hiphoppiin. Mut nyt on kyllä jo liikaa harrastuksia, entäs sitten kun saan vielä tottiksen aloitettua ja kun keväällä agit alkaa. huhhuh.. (;
Nuoret Kuvaajat :: Muut :: Hiekkalinna
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Su 25 Joulu - 14:23 kirjoittaja Meewi
» Moikka........
La 29 Loka - 20:13 kirjoittaja ratsastaja
» Copymerkit kuviin
La 29 Loka - 20:07 kirjoittaja ratsastaja
» Aktiivisuusleikki
Ma 27 Joulu - 14:18 kirjoittaja LLEO
» Objektiivit?