HUOMIO!
HUOMIO! TÄLLE FOORUMILLE EI OTETA ENÄÄN UUSIA KÄYTTÄJIÄ. FOORUMI SIIRTYY KAHDEN VIIKON SISÄLLÄ (1.10) OSOITTEESEEN HTTP://nuoretkuvaajat.foorumit.fi. KESKUSTELUALUEET LUKITAAN!Kirjaudu sisään
Haku
Viimeisimmät aiheet
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 5 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 5 Vierailijaa Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 64 käyttäjää, tämä oli Ti 19 Marras - 14:46
Yleinen pulina
+22
Afrodite
ecobox31
liisapp
heidd
Saana
HP
katimau
Ssatu
Cane
Satu
Nekkku
remi
EriCCa
Cabiza
Cendré
vaani
Ross
LLEO
sprowdy
Jehna
aiheeton
wooder
26 posters
Nuoret Kuvaajat :: Muut :: Hiekkalinna
Sivu 1 / 21
Sivu 1 / 21 • 1, 2, 3 ... 11 ... 21
Yleinen pulina
Yleinen pulina kaikesta maan ja taivaan välillä.
Viimeinen muokkaaja, wooder pvm Ma 31 Toukokuu - 19:58, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : muokkasin vähän ekan viestin tekstiä...)
Vs: Yleinen pulina
No alotetaan vaikka miten ihmisten päivä on mennyt, mitä hauskaa on tapahtunut lähiaikoina? (:
Tää on niiiiiin ihanaa kun kokeita ei enää ole ja tunneilta ei tule läksyjä ja joululoma alkaa jajajaja.. Nams tätä elämää. Kaiken lisäksi mä jaksoin käydä tänään vielä kahdeksan jälkeen psykon kanssa lenkillä (WOU!).
Jehna- Silkkinauha
- Ikä : 29
Viestien lukumäärä : 192
Meidän Kokopoika(kääpiövillakoira) kävi eilen kaverillani trimmauksessa , oon niin ylpee sen ulkonäöstä. Ja sinänsä olen myös iloinen että emme pääseetkään omalle trimmaajalle, koska ekaa kertaa Kokosta tuli mun silmään sopiva !
Ja päästiin puolet halvemmalla.. Varmasti jatkossakin käytän mielummin Kokoa kaverillani kuin kasvattajalla, ainakin välillä. Jos kamerassa olis eilenillalla ollu virtaa, olisin ehdottomasti kuvaillut.. Mutta ehkä tänään [You must be registered and logged in to see this image.]
Ja päästiin puolet halvemmalla.. Varmasti jatkossakin käytän mielummin Kokoa kaverillani kuin kasvattajalla, ainakin välillä. Jos kamerassa olis eilenillalla ollu virtaa, olisin ehdottomasti kuvaillut.. Mutta ehkä tänään [You must be registered and logged in to see this image.]
Harmittaa aina, kun on koulua 8-17, joten kaikki valoisa aika menee koulussa ja kotiin päästessä on jo pilkkopimeää...
Jes! Päästiin tänään koulusta jo ennen yhtä
Ja kuoroharkat meni kyllä tänän niin perseelleen! ): Mutta kyllä se hyvin menee; lauantaina pitäis osata täydellisesti.. :DD
Ja kuoroharkat meni kyllä tänän niin perseelleen! ): Mutta kyllä se hyvin menee; lauantaina pitäis osata täydellisesti.. :DD
Oi, tänää vaa kouluu 8-11 : D sen jälkee ostaa joululahjoja, vielä pitäs noille koirille ostaa kunhan pääsen tuonne mustiin
Mä pääsen lahjaostoksille vasta sunnuntaina!): Onko muuten kukaan nähnyt Avataria? Taino sehän tuli teattereihan vasta ihan vähän aikaa sitten. Mutta jo nyt on paljon kehuttu (:
Mulla ei ole kenellekään yhtään mitään järkevää lahjaa. Ostin serkulle labbiskalenterin messarista, siihen se jäi. Hirveän monena vuonna olen antanut perheenjäsenille ties mitä kaikkea, tänä vuonna en oikeastaan yhtään mitään.. No, ensi vuonna sitten.
Meidän perheessä kaikki jouluostokset jää 2-4 päivään ennen joulua, meillä ei ole kuusta, kinkkua, suurintaosaa lahjoista.. Vaan siksi, että porukoilla on niin kiire ja loma alkaa huomenna.
Meidän perheessä kaikki jouluostokset jää 2-4 päivään ennen joulua, meillä ei ole kuusta, kinkkua, suurintaosaa lahjoista.. Vaan siksi, että porukoilla on niin kiire ja loma alkaa huomenna.
Ei kellekkään lahjoja, pelko huonosta tokarista ja huoneen sotku :E Maanantaina on joulujuhla ja kenraali, tänään harjoiteltiin koko päivä. Alku oli pelkkää itkua ja verta mutta loppua kohti tilanne parani. Torstaina aatto :-)
Jehna- Silkkinauha
Meillä loppuu huomenna koulu Joulukirkko vaan ja tokarit käteen, sit pääsee joululomalle <3 Vielä kun tuo koulu menee remonttiin, tai no toinen puoli valmis mihin muutetaan ja vanha menee remppaan niin ollaan viimesen viikon aikana vaan tyhjennetty luokkia ja kannettu tavaroita roskiin.
Onneksi muuten kohta on joululoma<3 Täällä on ihan hirveen kylmä. Mä kävin tänään luistelemassa :3 Ootteko te käyneet jo tänä talvena luistelemassa? :------)
aiheeton- Kuminauha
- Viestien lukumäärä : 105
Mä en oo vielä käyny luistelemassa, mut ootan innolla lisää lunta jotta pääsen hiihtämään : D Lautailukausikin pitäis taas avata : D
paljonkas teillä oli todistusten keskiarvo, jos joulutokarit saitte? :p
aiheeton- Kuminauha
Onko jotku saanu jo todistukset? :O
Jehna- Silkkinauha
mekin saatiin, keskiarvo 7,916666 en oo tyytyväinen >.<
aiheeton- Kuminauha
Mulla oli jotain 8.7 luokkaa keskiarvo. Viime keväänä 8.3.. Parannusts!! Kaksi kymppiä, musasta ja kemiasta(!!) (: Ja terveystieto seiska.. Heh, porukat oli tyytyväisiä
Rekkasin nyt sitten tänne. Eli olen sama henkilö kuin Marlowe yhdestä toisesta foorumista, mitä voi myös avan perusteella päätellä. :--)
Cendré- Teräsnauha
- Viestien lukumäärä : 66
Onhan se (: Etkös sä oo Sindukka?
Cabiza- Teräsnauha
- Viestien lukumäärä : 91
Sivu 1 / 21 • 1, 2, 3 ... 11 ... 21
Nuoret Kuvaajat :: Muut :: Hiekkalinna
Sivu 1 / 21
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Su 25 Joulu - 14:23 kirjoittaja Meewi