Nuoret Kuvaajat


Join the forum, it's quick and easy

Nuoret Kuvaajat
Nuoret Kuvaajat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
HUOMIO!
HUOMIO! TÄLLE FOORUMILLE EI OTETA ENÄÄN UUSIA KÄYTTÄJIÄ. FOORUMI SIIRTYY KAHDEN VIIKON SISÄLLÄ (1.10) OSOITTEESEEN HTTP://nuoretkuvaajat.foorumit.fi. KESKUSTELUALUEET LUKITAAN!
Kirjaudu sisään

Unohdin salasanani

Haku
 
 

Näytä tulokset:
 


Rechercher Tarkennettu haku

Viimeisimmät aiheet
» Canonistit
Ensimmäinen kamerasi? EmptySu 25 Joulu - 14:23 kirjoittaja Meewi

» Moikka........
Ensimmäinen kamerasi? EmptyLa 29 Loka - 20:13 kirjoittaja ratsastaja

» Copymerkit kuviin
Ensimmäinen kamerasi? EmptyLa 29 Loka - 20:07 kirjoittaja ratsastaja

» Aktiivisuusleikki
Ensimmäinen kamerasi? EmptyMa 27 Joulu - 14:18 kirjoittaja LLEO

» Objektiivit?
Ensimmäinen kamerasi? EmptySu 26 Joulu - 13:39 kirjoittaja Jaasalb

» HEY YOU! Meet my blog!
Ensimmäinen kamerasi? EmptyTo 28 Loka - 22:24 kirjoittaja eeajunia

» Yleinen pulina
Ensimmäinen kamerasi? EmptyTi 21 Syys - 19:40 kirjoittaja Ssatu

» Videokuvaus
Ensimmäinen kamerasi? EmptyMa 20 Syys - 18:02 kirjoittaja Sammy

Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 1 käyttäjä paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 1 Vierailija

Ei

[ Näytä koko lista ]


Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 19 käyttäjää, tämä oli Ti 15 Kesä - 19:47

Ensimmäinen kamerasi?

+18
ecobox31
katt
Meewi
Saana
Nestah`
Ssatu
katimau
Suvi
EriCCa
Nekkku
Alica
Cabiza
aiheeton
Ross
bones
wooder
LLEO
sprowdy
22 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Ensimmäinen kamerasi? Empty Ensimmäinen kamerasi?

Viesti kirjoittaja sprowdy To 17 Joulu - 9:39

Mikä oli ensimmäinen kamerasi? Mikä siinä oli hyvää? Mikä huonoa?
Onko sinulla kyseinen kamera edelleen käytössäsi?

--
Itse sain faijaltani kameran jouluaattona v. 2006. Oikeastaan faija sai sen yhteistyökumppaneiltaan joululahjaksi, mutta kuitenkin tämä kamera päätyi käsiini. [You must be registered and logged in to see this image.] Merkkihän on Canon Powershot A560 digikamera, joka on edelleen käytössäni. Hyvät puolet : Selkeät valikot, selkeä näyttö, automaattitoiminto ja käsisäätö. Yleisesti käytän "nopea yökuvaus" - toimintoa, koska siinä herkkyydet ovat kohdillaan eikä tule niin paljon kohinaa. Miinukset: Vähän kömpelö, patterit eivät kestä pitkään. [You must be registered and logged in to see this image.]
sprowdy
sprowdy
Ylläpitäjä

Ikä : 32
Paikkakunta : Hämeenlinna
Viestien lukumäärä : 184
Join date : 12.12.2009

http://aadas.kuvat.fi

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen kamerasi? Empty Vs: Ensimmäinen kamerasi?

Viesti kirjoittaja LLEO To 17 Joulu - 11:27

Ensimmäinen ikioma digikamerani oli Canon Powershot A520. Kyseinen kamera oli mulla vaan vuoden, koska päätyu koiran suuhun koirapuistossa...
LLEO
LLEO
Moderaattori

Paikkakunta : Vantaa
Viestien lukumäärä : 109
Join date : 12.12.2009

http://linneankuvat.webs.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen kamerasi? Empty Vs: Ensimmäinen kamerasi?

Viesti kirjoittaja wooder To 17 Joulu - 12:59

Ensinmäinen ikioma kamerani oli Olympuksen pienen pieni pokkari. Se oli ekana pokkarin loistava; pieni, laatu oli ok, helppokäyttöinen ja suomenkielinen. Sain sen vuonna 2004 ja se toimii edelleen ja pisän sitä mukana silloin jos järkkärin käyttäminen ei ole mahdollista
wooder
wooder
Moderaattori

Paikkakunta : Kouvola
Viestien lukumäärä : 723
Join date : 15.12.2009

http://pinkkisetteri.org  http://wooders.blogit.fi

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen kamerasi? Empty Vs: Ensimmäinen kamerasi?

Viesti kirjoittaja bones To 17 Joulu - 13:57

Punanen filmikamera missä luki isolla SMILE ja siinä oli pellen ja pupun kuva [You must be registered and logged in to see this image.]

bones
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 7
Join date : 12.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen kamerasi? Empty Vs: Ensimmäinen kamerasi?

Viesti kirjoittaja wooder To 17 Joulu - 14:00

bones kirjoitti:Punanen filmikamera missä luki isolla SMILE ja siinä oli pellen ja pupun kuva [You must be registered and logged in to see this image.]
Oijj, mä haluan tollasen! (:
wooder
wooder
Moderaattori

Paikkakunta : Kouvola
Viestien lukumäärä : 723
Join date : 15.12.2009

http://pinkkisetteri.org  http://wooders.blogit.fi

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen kamerasi? Empty Vs: Ensimmäinen kamerasi?

Viesti kirjoittaja Ross Pe 18 Joulu - 13:43

Kodak DC3800 Edelleen pyörii kaapinpohjalla, en oo saanu aikaseks heittää menemään. Kuvat laadultaan ihan surkeita ja muutenkaa mikää paras, mut sen avulla opin painamaan esim nappia, et kamera ottaa kuvan <3
Ross
Ross
Moderaattori

Paikkakunta : Savonlinna
Viestien lukumäärä : 464
Join date : 13.12.2009

http://willakuono.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen kamerasi? Empty Vs: Ensimmäinen kamerasi?

Viesti kirjoittaja aiheeton Su 20 Joulu - 11:06

no ensimmäinen ihan oma kamera oli Nikon d5000, sitä ennen tosin kuvannu kolme ja puol vuotta Canonin digikameralla, joka oli äitin kyllähän mä sitä vieläkin käytän
aiheeton
aiheeton
Kuminauha

Viestien lukumäärä : 105
Join date : 16.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen kamerasi? Empty Vs: Ensimmäinen kamerasi?

Viesti kirjoittaja wooder Su 20 Joulu - 11:29

Tosiaan minäkin vielä käytän ensinmäistä pokkariani. Se on siis Olympuksen mini digital, jota en tuolla aiemmin maininnut. Neljän megapixelin kamera, ja -04 vuoden mallia. Siinä on ihanan suuri näyttö! Ja se on sopivan kokoienen taskuun, kesällä se oli melkein aina minulla mukana (; Zoomi siinä on kyllä ihan onneton.. ): Mutta leirilläkin sain ihan onnistuineita kuvia, ei mitään valittamista (:
wooder
wooder
Moderaattori

Paikkakunta : Kouvola
Viestien lukumäärä : 723
Join date : 15.12.2009

http://pinkkisetteri.org  http://wooders.blogit.fi

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen kamerasi? Empty Vs: Ensimmäinen kamerasi?

Viesti kirjoittaja LLEO Su 20 Joulu - 13:55

Mä en enää voi käyttää tota mun ensimmäistä kameraa, se on näet ihan koiran hampaanjäljissä... Ei mene edes päälle enää, kuitenkin muistolaatikossa. ; )
LLEO
LLEO
Moderaattori

Paikkakunta : Vantaa
Viestien lukumäärä : 109
Join date : 12.12.2009

http://linneankuvat.webs.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen kamerasi? Empty Vs: Ensimmäinen kamerasi?

Viesti kirjoittaja Cabiza Su 20 Joulu - 20:08

Itseasiassa mulla ei oo ollu yhtäkään täysin omaa kameraa, koska koko perheessä muutenkin on nyt toinen digikamera vasta Ensimmäinen digikamera, tällänen pokkari kun [You must be registered and logged in to see this link.]. Mitään huikeita kuvia tolla ei saanut. Nykyään sitten mulla on yhteinen kamera isoveljen kanssa, mutta vapaasti saan käyttää sitä, kuin omaa kameraa.
Cabiza
Cabiza
Teräsnauha

Viestien lukumäärä : 91
Join date : 20.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen kamerasi? Empty Vs: Ensimmäinen kamerasi?

Viesti kirjoittaja Alica Ti 22 Joulu - 10:00

Ensimmäinen kamerani on [You must be registered and logged in to see this link.] canonin vanha digi kamera, joka löytyy/löytyi suunnilleen jokaselta mun kaverilta.. Hyvää on helppokäyttöisyys ja huonoa esim. että tossa on vain 3.15 megapixeliä. Ja koneelle, kun laittaa kuvista tulee todella rakeisia, jos vähänkin kokoa muuttaa. Toi on meillä vielläkin tavallaan käytössä, koska on ainoa kamera. Toivottavati saisin nyt joululahjaksi uuden edes vähän paremman. Kännykälläkin, kun saa parempia kuvia [You must be registered and logged in to see this image.]

Alica

Viestien lukumäärä : 10
Join date : 17.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen kamerasi? Empty Vs: Ensimmäinen kamerasi?

Viesti kirjoittaja Nekkku Ti 22 Joulu - 12:51

Ensimmäinen oli vanha filmikamera Sitten melko pian HP photosmartin pokkari
Nekkku
Nekkku

Paikkakunta : Hämeenlinna
Viestien lukumäärä : 22
Join date : 21.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen kamerasi? Empty Vs: Ensimmäinen kamerasi?

Viesti kirjoittaja EriCCa La 26 Joulu - 13:02

Ensimmäisen oman sain puolitoista vuotta sitten, sonyn cybershotti se oli. Erittäin kätsy ja sen myötä kiinnostuinki kuvaamisesta. Nyt sainkin 2-3 kk sitten oman puolijärkkärin joka oli erittäin hinnakas 590e :-) Mutta sen arvoinen. Sillä saa siistiä jälkeä, mutta mun pitää oppia käyttämään sitä, niin ehkä saan parempiakin kuvia.
EriCCa
EriCCa

Viestien lukumäärä : 24
Join date : 26.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen kamerasi? Empty Vs: Ensimmäinen kamerasi?

Viesti kirjoittaja Cabiza La 26 Joulu - 13:11

EriCCa kirjoitti:Ensimmäisen oman sain puolitoista vuotta sitten, sonyn cybershotti se oli. Erittäin kätsy ja sen myötä kiinnostuinki kuvaamisesta. Nyt sainkin 2-3 kk sitten oman puolijärkkärin joka oli erittäin hinnakas 590e :-) Mutta sen arvoinen. Sillä saa siistiä jälkeä, mutta mun pitää oppia käyttämään sitä, niin ehkä saan parempiakin kuvia.
Hei mikäs Cybershot sulla oli? Rupes kiinnostaa, itellä kun on Sony Cybershot DSC-H10 (:
Cabiza
Cabiza
Teräsnauha

Viestien lukumäärä : 91
Join date : 20.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen kamerasi? Empty Vs: Ensimmäinen kamerasi?

Viesti kirjoittaja EriCCa La 26 Joulu - 15:22

Cabiza kirjoitti:
EriCCa kirjoitti:Ensimmäisen oman sain puolitoista vuotta sitten, sonyn cybershotti se oli. Erittäin kätsy ja sen myötä kiinnostuinki kuvaamisesta. Nyt sainkin 2-3 kk sitten oman puolijärkkärin joka oli erittäin hinnakas 590e :-) Mutta sen arvoinen. Sillä saa siistiä jälkeä, mutta mun pitää oppia käyttämään sitä, niin ehkä saan parempiakin kuvia.
Hei mikäs Cybershot sulla oli? Rupes kiinnostaa, itellä kun on Sony Cybershot DSC-H10 (:
Heh, tuo H10 on hyvä kamera verrattuna mun cyberiin, se on tämmöinen:http://opiniones.terra.es/tmp/swotti/cacheC29UESBKC2MGMTIW/151.jpg , mutta kyllä mä sillä sain hyvää jälkeä ku osasin säätää värejä ja käyttää sitä. 
EriCCa
EriCCa

Viestien lukumäärä : 24
Join date : 26.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen kamerasi? Empty Vs: Ensimmäinen kamerasi?

Viesti kirjoittaja Cabiza La 26 Joulu - 16:25

Ahaa (:
Cabiza
Cabiza
Teräsnauha

Viestien lukumäärä : 91
Join date : 20.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen kamerasi? Empty Vs: Ensimmäinen kamerasi?

Viesti kirjoittaja Suvi Su 17 Tammi - 20:43

Jos filmikameratkin lasketaan, niin isän Minoltan filmijärjestelmärungolla kuvailin pari vuotta tallilla heppoja silloin tällöin.
Ensimmäinen oma digitaalikamera oli Canon Powershot A75. Silloin 2003 oli hyväkin kamera ja riitti tarpeisiini. Rippilahjaksi 2005 sain Canon Powershot S2 IS:n, jota käytän vieläkin jos tarvitsee ottaa videokuvaa tai jos tarvitaan pitkää zoomia + valoa ja pientä kokoakin. Esim. keikoilla olen tätä käyttänyt.
Digijärjestelmistä taloon ensimmäisenä tuli vuonna 2006 Konica Minolta Dynax 5D, 2008 myös Konica Minolta Dynax 7D ja 2009 Sony Alpha 350. Nykyisin käytän 7D:tä ja Sonya.
Suvi
Suvi

Ikä : 33
Paikkakunta : Uurainen
Viestien lukumäärä : 17
Join date : 17.01.2010

http://www.suvin.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen kamerasi? Empty Vs: Ensimmäinen kamerasi?

Viesti kirjoittaja katimau Su 17 Tammi - 20:51

Ensimmäinen kamerani oli Olympus SP-560UZ, joka sitten viime joulukuussa lähti porukoille, kun ostin Canon EOS 500D:n Noita ennen kuvailin pikkusiskun Olympuksen kameralla, muistaakseni FE-110.
katimau
katimau
Moderaattori

Ikä : 31
Paikkakunta : Kankaanpää
Viestien lukumäärä : 255
Join date : 17.01.2010

http://kilkatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen kamerasi? Empty Vs: Ensimmäinen kamerasi?

Viesti kirjoittaja Ssatu Su 7 Helmi - 15:22

Mun eka kamera oli Konican joku pikkupokkari (ei oma, perheen), 4 megapixeliä ja 3x optinen zoom. Vuodelta 2000-jotain. Sillä aloin harrastaan ihan aluks, tuli sillä kuitenkin ainakin vuosi kuvattua. Eihän se kuvanlaatu mikään mahtava tossa kamerassa ollut, mutta ei silloin markkinoillakaan ollut paljoa parempia pokkareita, on ton hankkimisesta sentään niin kauan aikaa.
Ssatu
Ssatu
Filminauha

Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere
Viestien lukumäärä : 225
Join date : 22.01.2010

http://www.ssatuu.jalbum.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen kamerasi? Empty Vs: Ensimmäinen kamerasi?

Viesti kirjoittaja Nestah` Su 14 Helmi - 18:17

Mun eka kamera oli Samsung NV3, jossa on mp3 samassa. Lisäks vielä joku teksti ja video juttuki mitä en ikinä oppinu käyttämään :'D On vieläki käytössä mut viimeks kun sillä kuvasin niin sen akku kesti 5min ja se latas sen täyteen 5 minuutissa nii pitäs varmaan hommata uus akku.
Mut sain 5 päivää sitte uuen kameran; Canon EOS 1000d (:
Hiukan tullut jo kuvailtua kun oltiin lomalla Saariselällä...
Nestah`
Nestah`

Paikkakunta : Kontiolahti
Viestien lukumäärä : 26
Join date : 31.12.2009

http://www.oikotieonneen.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen kamerasi? Empty Vs: Ensimmäinen kamerasi?

Viesti kirjoittaja Saana Ma 15 Helmi - 8:37

Ensimmäisen ihka oman kamerani sain vasta vuoden 2008 huhtikuussa. (: Se oli siihen aikaan aivan mahtava (nykyään aivan karmaiseva) Canonin IXUS 80 IS. En siihen aikaan edes ollut niin innostunut kuvailemisesta, kamera oli alun perin lemmikkkimessu- ja mätsäriretkiä varten. Sitten ihastuinkin kuvailemiseen ihan kunnolla. 80 IS oli kyllä aika susi sitten jälkeenpäin.

Saana

Ikä : 28
Paikkakunta : Helsinki
Viestien lukumäärä : 41
Join date : 22.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen kamerasi? Empty Vs: Ensimmäinen kamerasi?

Viesti kirjoittaja Meewi Ti 16 Helmi - 9:18

Ekani taisi olla joku HP'n kamera, merkkiä en muista. Joku parin megapikselin kamera se taisi olla. Alunperin se oli iskän, mutta pikku hiljaa omin kameran itselleni ja rupesin käyttämään sitä jonkin verran. Jostain kumman syystä onnistuin hajottamaan sen jonkin ajan päästä, ja iskä "joutui" ostamaan uuden, Epson L-400, joka oli vähän parempi kuin HP. Epsonilla kuvasin kaikista pisimpään, oliko siitä joku 4 megapikseliä ja huono kuvanlaatu. Sekin meni rikki, tosin pikkuveljieni käytössä. Pari vuotta sitten ostettiin iskän kanssa puokkiin puolijärkkäri Panasonic DMC-fz7, jonka kuvanlaatu olikin jo vähän parempi. Pari vuotta kuvailin sillä, kunnes rippilahjarahoilla ostin itselleni järkkärin, Canon EOS 450D. Panasonic on vielä edelleen käytössä, tosin varakamerana. Vanhoista kameroista Panasonic oli ehdottomasti parhain, ainoa huono puoli oli valikot, jotka oli enkuksi.

Meewi

Ikä : 30
Paikkakunta : Tampere
Viestien lukumäärä : 6
Join date : 18.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen kamerasi? Empty Vs: Ensimmäinen kamerasi?

Viesti kirjoittaja katt Ma 22 Helmi - 14:50

Ensimmäinen oma kamerani oli Canonin Digital Ixus 5.0, jonka sain alkukesästä 2006. Valokuvausharrastukseni lähti käytiin tuon kameran saatuani. Kamera päätyi hyllylle touko-kesäkuussa 2009 palveltuaan minua noin kolmen vuoden ajan.

Itse kyllä tykkäsin tuosta. Riitti alussa hyvin omiin tarpeisiini (tallilla kuvailu jne) ja opin tuon kapistuksen kanssa melko paljon.

Yksi tämänhetkisistäkin suosikkikuvistani (omien kuvieni joukosta siis) on otettu tuolla kyseisellä Ixuksella kesäkuussa 2006
[You must be registered and logged in to see this link.]
katt
katt

Ikä : 32
Paikkakunta : Siilinjärvi
Viestien lukumäärä : 2
Join date : 17.01.2010

http://tihutyo.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen kamerasi? Empty Vs: Ensimmäinen kamerasi?

Viesti kirjoittaja ecobox31 Ti 22 Kesä - 21:45

Mun eka kamera oli Canon powershot A530 ([You must be registered and logged in to see this link.])

Ihan hyvä, tällä hetkellä pikkusiskolla (ei tosin käytä sitä paljon yhtään )

+siihen aikaan kun sain se oli huippulaatua (ei mikään pro, mutta hyvö mulle)
+hyvät valikot, tosin tajusin vasta vähän aikaa sitten kun asensin sitä siskolle että sen saa suomeksi :DDDD

-laatu ei mitään loistavaa
-patterit, vvihaan niitä, aina lopussa, vaikka olis ihan just ladatut
ecobox31
ecobox31
Kuminauha

Ikä : 30
Viestien lukumäärä : 142
Join date : 22.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen kamerasi? Empty Vs: Ensimmäinen kamerasi?

Viesti kirjoittaja Oooona La 28 Elo - 20:33

Eka oma kamerani oli filmikamera, sitten oli hp photosmartin pokkari, joka on nyt äitilläni käytössä, ja tällä hetkellä on nikonin pokkari ja Canon PowerShot SX 20 IS.

Oooona

Viestien lukumäärä : 3
Join date : 28.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen kamerasi? Empty Vs: Ensimmäinen kamerasi?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa