Nuoret Kuvaajat


Join the forum, it's quick and easy

Nuoret Kuvaajat
Nuoret Kuvaajat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
HUOMIO!
HUOMIO! TÄLLE FOORUMILLE EI OTETA ENÄÄN UUSIA KÄYTTÄJIÄ. FOORUMI SIIRTYY KAHDEN VIIKON SISÄLLÄ (1.10) OSOITTEESEEN HTTP://nuoretkuvaajat.foorumit.fi. KESKUSTELUALUEET LUKITAAN!
Kirjaudu sisään

Unohdin salasanani

Haku
 
 

Näytä tulokset:
 


Rechercher Tarkennettu haku

Viimeisimmät aiheet
» Canonistit
Cendré kirjoittaa EmptySu 25 Joulu - 14:23 kirjoittaja Meewi

» Moikka........
Cendré kirjoittaa EmptyLa 29 Loka - 20:13 kirjoittaja ratsastaja

» Copymerkit kuviin
Cendré kirjoittaa EmptyLa 29 Loka - 20:07 kirjoittaja ratsastaja

» Aktiivisuusleikki
Cendré kirjoittaa EmptyMa 27 Joulu - 14:18 kirjoittaja LLEO

» Objektiivit?
Cendré kirjoittaa EmptySu 26 Joulu - 13:39 kirjoittaja Jaasalb

» HEY YOU! Meet my blog!
Cendré kirjoittaa EmptyTo 28 Loka - 22:24 kirjoittaja eeajunia

» Yleinen pulina
Cendré kirjoittaa EmptyTi 21 Syys - 19:40 kirjoittaja Ssatu

» Videokuvaus
Cendré kirjoittaa EmptyMa 20 Syys - 18:02 kirjoittaja Sammy

Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 1 käyttäjä paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 1 Vierailija

Ei

[ Näytä koko lista ]


Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 19 käyttäjää, tämä oli Ti 15 Kesä - 19:47

Cendré kirjoittaa

2 posters

Siirry alas

Cendré kirjoittaa Empty Cendré kirjoittaa

Viesti kirjoittaja Cendré Ma 21 Joulu - 18:17

Hei. Olen 15-vuotias valokuvauksesta kiinnostunut tyttö. Käyn viimeistä vuotta yläastetta, ja ensi syksynä olisi suunnitelmissa jatkaa lukioon. Se saa kuitenkin aika näyttää.                                                                                 
Käyn täällä Raaseporissa ruotsinkielistä koulua koska olen kaksikielinen ja äidinkieleni on ruotsi. Puhun kuitenkin paljon suomea myös.

Valokuvausta olen harrastanut noin vuoden. Viime jouluna sain digikameran, joka oli mun ensimmäinen kamera. Tarkoituksena oli vielä silloin ainoastaan kuvata koiraa ja mahdollisesti maisemia matkoilta jne. Kuvatessa huomasin kuitenkin että tästä voisi syntyä jotain isompaakin, ja siitähän se syntyikin, mun into valokuvaukseen. Äidin mielestä mulla oli oikeus saada kunnon kamera, järjestelmäkameran. Joten noin 3kk sitten sain ensimmäiseni järkkärini, [You must be registered and logged in to see this link.].

Olen iloinen siitä että löysin tämän harrastuksen. En olisi koskaan uskonut että valokuvauksesta tulisi näin tärkeätä minulle. Koska sitä se on tänään. Pienestä asti ollut tämä mielikuvitus, joten olisihan se aika harmi jos ei saisi mahdollisuutta käyttää sitä missään. On paljon mistä pidän kuvaamisessa, muun muassa siitä että kuvien kautta voi ilmaista eri tunteita.
Mun mielestä tulee aika pitkälle jo jos on sitä silmää, luonnollisesti, tekniset asiat oppii aikanaan. Toki myös silmääkin voi kehittää. 

Käyn myös aika paljon yhdessä koirafoorumissa ja siellä onkin tultu kirjoiteltua suomenlapinkoirastani Pörristä. Herra on 1v 7kk vanha. Sen kanssa tulee lenkkeiltyä päivittäin ja nähtyä erilaisia paikkoja. 
Ei ole mitään blogia tmv. mutta luultavasti pistän tänne kuvia joskus.
Ainiin, photobucketistä löytää minut, nimimerkillä Carmity. Mulla on siellä kolme eri albumia, Photos By Cendre on albumi missä on mun harrastuksen kautta otettuja kuvia. 
Cendré
Cendré
Teräsnauha

Viestien lukumäärä : 66
Join date : 21.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Cendré kirjoittaa Empty Vs: Cendré kirjoittaa

Viesti kirjoittaja LLEO Su 27 Joulu - 10:05

Hei, mäkin oon suomenruotsalainen! ; ) (ruotsinkielisissä kouluissa käynyt ja nyt ruotsinkielisessä lukiossa)
LLEO
LLEO
Moderaattori

Paikkakunta : Vantaa
Viestien lukumäärä : 109
Join date : 12.12.2009

http://linneankuvat.webs.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Cendré kirjoittaa Empty Vs: Cendré kirjoittaa

Viesti kirjoittaja Cendré Ke 30 Joulu - 11:24

Huomasin tämän vasta äsken, mutta kiva! Aika harvoin törmää muihin suomenruotsalaisiin suomenkielisissä foorumeissa. ;o
Cendré
Cendré
Teräsnauha

Viestien lukumäärä : 66
Join date : 21.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Cendré kirjoittaa Empty Vs: Cendré kirjoittaa

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa