HUOMIO!
HUOMIO! TÄLLE FOORUMILLE EI OTETA ENÄÄN UUSIA KÄYTTÄJIÄ. FOORUMI SIIRTYY KAHDEN VIIKON SISÄLLÄ (1.10) OSOITTEESEEN HTTP://nuoretkuvaajat.foorumit.fi. KESKUSTELUALUEET LUKITAAN!Kirjaudu sisään
Haku
Viimeisimmät aiheet
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 7 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 7 Vierailijaa Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 64 käyttäjää, tämä oli Ti 19 Marras - 14:46
Yleinen pulina
+22
Afrodite
ecobox31
liisapp
heidd
Saana
HP
katimau
Ssatu
Cane
Satu
Nekkku
remi
EriCCa
Cabiza
Cendré
vaani
Ross
LLEO
sprowdy
Jehna
aiheeton
wooder
26 posters
Nuoret Kuvaajat :: Muut :: Hiekkalinna
Sivu 19 / 21
Sivu 19 / 21 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21
Yleinen pulina
First topic message reminder :
Yleinen pulina kaikesta maan ja taivaan välillä.
Yleinen pulina kaikesta maan ja taivaan välillä.
Viimeinen muokkaaja, wooder pvm Ma 31 Toukokuu - 19:58, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : muokkasin vähän ekan viestin tekstiä...)
Vs: Yleinen pulina
Jehna, selvä homma ;-D
Tänään sitten uimaan ja kamera tottakai mukaan ! :-D saas nähdä mitä kakara sanoo järvestä.
Tänään sitten uimaan ja kamera tottakai mukaan ! :-D saas nähdä mitä kakara sanoo järvestä.
Nonii kotona, oltiinpa tuossa mökillä ja sit oon aika hyvin pihalla pyöriny, kesä<3 Mitäs tänne?
Mäki tulin just kotiin. Olin sukulaisilla pyöriny ympäri suomea viikon. Mutta taas huoemnna pitäis lähteä suht samallaiselle reissulle...
kala- Teräsnauha
- Ikä : 28
Viestien lukumäärä : 57
Huomenna Kankaanpäähän ja lauantaina sitten Niinisalon kenttäratsastuskisat whit. Kattimus
Jeah ;-))
[You must be registered and logged in to see this link.] on meidän vauvvasta vähä kuvia ;-)
[You must be registered and logged in to see this link.] on meidän vauvvasta vähä kuvia ;-)
Siis voi piiiiip, arvatkaa kuka hukkas tän paikan kokonaa pariks kuukaudeks? Laitoin tän heti tohon suosikkeihin kun rekistöröidyin ja siitä muistan aina tän olemassaolon ja tajusin käydä tääl MUTTA sitten päivitin tän tietokoneen mikä tietty poisti kaikki suosikit enkä enää muistanu käydä tääl : D No mutta nyt olen palannut, ja nyt on taas sivu suosikeissa että mua saattaa jopa näkyä tääl : D
heidd- Silkkinauha
- Viestien lukumäärä : 172
Mullaki on ollu "hukassa" tää paikka, ku oon ollu kesälomareissuilla, mut nyt oon onnellisesti kotona Helsingissä
kala- Teräsnauha
- Ikä : 28
Viestien lukumäärä : 57
Huhu, pakko päästä veke täältä tuppukylästä ja huomenna ajan tampereelle kaverille yökyläileen :DD jospa sais jotain kivoja kuvia jos kaupunkiin päin mennään. En keksi enää täällä maalla kuvattavaa XD
Maallahan on just helmpompi kuvata ku kaupungissa Tai itse asiassa riippuu mitä kuvaa. Ku mulla on lähinnä noi kukkakuvailut yleisempiä nii tältä löytyy jos jonkinlaista puskaa!
heidd- Silkkinauha
No mä en kuvannutkaan kamalasti kaupungissa ku olin siel XDD hah. En jaksanut keskittyä kuvailuun ku tuli tuhlailtua rahaa.
Hahaha jep aika perus yrrh sattuu silmään ):
heidd- Silkkinauha
Se oli jotenki ton aivokalvontulehduksen jälkimaininkeja mut nyt on jo ihan hyvänä (:
heidd- Silkkinauha
aijaa :s
ainiin kun semmostakin oli liikkeellä. heh. mul ei oo edes sitä sikainfluenssa piikkiä vielä XDDD ihan turha minusta.
ainiin kun semmostakin oli liikkeellä. heh. mul ei oo edes sitä sikainfluenssa piikkiä vielä XDDD ihan turha minusta.
Mäkin sain sen piikin joskus mut olin kai just sitä ennen sairastanu sen jo =.=
Aaah, haluisin tiettekö semmosen kauniin puukujan... Semmosen missä on puita niinku molemmilla puolilla sitä polkua ja sitte ku se on kesällä tosi kaunis ja voi ah : D semmonen ois vaan niin hieno!
Aaah, haluisin tiettekö semmosen kauniin puukujan... Semmosen missä on puita niinku molemmilla puolilla sitä polkua ja sitte ku se on kesällä tosi kaunis ja voi ah : D semmonen ois vaan niin hieno!
heidd- Silkkinauha
niin...mä oon vaan niin terve et jos olen kipee niin sit mul on vaan mahatauti >.< ja sekin ehkä kerran kahdessa vuodessa.
HEII paikka on heränny eloon mullaki possunuharokotus vaikka olinki jo sairastanut mutta sehän voi tulla kai uudestaan? Ja Katimau, mä sittenkin suututin siellä porukat -> [You must be registered and logged in to see this link.]
Jehna- Silkkinauha
- Ikä : 29
Viestien lukumäärä : 192
Jeee! Sain tänään töitä :)) Mainoksia jakelen, ei mitään huippua, mutta mulle kelpaa (rahan takia lähinnä :D)
ecobox31- Kuminauha
- Ikä : 31
Viestien lukumäärä : 142
Ihanaa, koulu alkoi eilen ja loppui tänään.
Huomenna sitten alkaa 3 kk työharjoittelu jakso, vai pitäiskö sanoa jaksot. Koska ollaan kaksi jaksoa pois koulusta. Huhhuh. Onneks ei tarvi pällistellä enempää luokkalaisia, meni jo hermo näiden kahden päivän aikana. Onneks ei sentään ihan kavereihin >___<
Huomenna sitten alkaa 3 kk työharjoittelu jakso, vai pitäiskö sanoa jaksot. Koska ollaan kaksi jaksoa pois koulusta. Huhhuh. Onneks ei tarvi pällistellä enempää luokkalaisia, meni jo hermo näiden kahden päivän aikana. Onneks ei sentään ihan kavereihin >___<
daihj: oi, olispa mullakin noin mulla alkaa huomenna ja sitten perjantaina onkin jo 8-15 täys päivä kamaline äikän ja uskonnon tunteineen...
ecobox31- Kuminauha
- Ikä : 31
Viestien lukumäärä : 142
Täällä on taas vaihteeksi ihan yyber hiljaista. Koulu on alkanut jo ihan kunnolla ja läksyjäkin tuli ihan mukavasti perjantaina.
Jehna- Silkkinauha
- Ikä : 29
Viestien lukumäärä : 192
koko reisi mustelmilla ei oo kivaa : S pimeä mettätie + kuningas alkoholi ei oo hyvä yhdistelmä. Mäkään en oo kyl vähään aikaan kirjotellu, mut kai tää tästä taas aktivoituu :-D
Kerronko suuresta rakkaudestani lukio-opintoja kohtaan. ♥
Satu- Kuminauha
- Viestien lukumäärä : 100
Sivu 19 / 21 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21
Nuoret Kuvaajat :: Muut :: Hiekkalinna
Sivu 19 / 21
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Su 25 Joulu - 14:23 kirjoittaja Meewi
» Moikka........
La 29 Loka - 20:13 kirjoittaja ratsastaja